Skip to main content

GOG zmienia plany związane ze sprzedażą gier w lokalnych walutach

Ceny pozostaną bez zmian.

Sklep GOG poinformował w ubiegłym miesiącu, że wprowadza sprzedaż gier w lokalnych walutach, nie tylko w dolarach. Ogłoszenie wywołało niezadowolenie wśród graczy, ponieważ kwoty w euro czy funtach zazwyczaj oznaczają droższe zakupy. Teraz właściciele platformy zmienili zdanie i plany.

„Nie powinniśmy porzucać jednej z kluczowych wartości, by rozwinąć inną” - czytamy w komunikacie. Lokalne waluty nadal zostaną wprowadzone, ale ceny pozostaną na poziomie identycznym z dolarami. Nadal będzie można także płacić w amerykańskich dolarach.

Taki stan rzeczy oznacza jednak, że niektórzy wydawcy mogą po prostu nie godzić się na sprzedaż swoich gier, z czego GOG zdaje sobie sprawę i obiecuje prowadzenie dalszych starań, by jednak przekonać takie firmy.

Jeśli nie uda się zaproponować równych cen we wszystkich regionach świata, sklep zapewnia, że zaoferuje graczom - na własny koszt - dodatkowe kupony rabatowe o wartości 6 lub 10 dolarów. Dotyczy to już produkcji, które jako pierwsze zaczęto oferować w lokalnych walutach - Age of Wonders 3, Divinity: Original Sin i Wiedźmin 3.

Zobacz także