Gothic 3 - Poradnik, Solucja
Opis przejścia zadań głównych i wszystkie misje poboczne.
Witajcie w obszernym poradniku i solucji do gry Gothic 3. Znajdziecie tu nie tylko opis zadań głównych oraz wszystkich ścieżek fabularnych, ale także opis przejścia wszystkich zadań pobocznych. Dodatkowo dowiecie się także o systemie rozwoju postaci, walce oraz magii.
W grze duży nacisk położono na swobodę. Nic, poza stworzeniami, które napotkasz po drodze, nie ogranicza eksploracji - już od początku gry można udać się w dowolne miejsce na kontynencie. Zadania główne przez większość gry nie tworzą też żadnego logicznego ciągu i najczęściej wykonuje się je przy okazji wykonywania zadań pobocznych.
Grę można też ukończyć idąc od początku do końca drogą ostatecznej eksterminacji, zabijając każdą postać, którą się napotka, jednak nie jest to polecana przez nas ścieżka.
Podczas przechodzenia gry bardzo ważne jest, aby opowiedzieć się po jednej ze konfliktu, jednak najlepiej takie decyzje odłożyć na sam koniec.
Spis treści:
- Gothic 3 - Zadania główne: Artefakty Adanosa
- Gothic 3 - Zadania główne (wybór): Droga Adanosa, Beliara lub Innosa
- Gothic 3 - Zadania główne: Ogniste Puchary
- Gothic 3 - Adrea: Wszystkie zadania poboczne
- Gothic 3 - Reddock: Poszukiwania kowala i Arena
- Gothic 3 - Reddock: Zadania dla Buntowników, Orków i inne
- Gothic 3 - Cape Dun: Zadania myśliwskie, złodziejskie, bandyckie i Arena
- Gothic 3 - Cape Dun: Zadania dla Orków, Buntowników, Asasynów i inne
- Gothic 3 - Montera: Lojalność najemników
- Gothic 3 - Montera: Niewolnicy w Monterze oraz Arena
- Gothic 3 - Montera: Zadania dla Orków oraz Gońców Leśnych
- Gothic 3 - Montera: Zadania dla Buntowników, Asasynów i pozostałe zadania
- Gothic 3 - Okara: Kryjówka Maga Rakusa, obóz Owena, Canderi i Frasera
- Gothic 3 - Okara: Jaskinia Kenta i pozostałe zadania
- Gothic 3 - Faring: odblokowanie zamku, zadania dla myśliwych
- Gothic 3 - Faring: Arena, Arena na zamku, pozostałe zadania
- Gothic 3 - Silden: Zatrudnianie orków, magazyn w młynie
- Gothic 3 - Silden: Domek myśliwski, Arena, zadania dla Orków
- Gothic 3 - Silden: Zadania dla Buntowników, Nordmaru i Asasynów oraz pozostałe
- Gothic 3 - Trelis: Brak alchemika, wschodnia Świątynia
- Gothic 3 - Trelis: farma na zachodzie, farma Dereca
- Gothic 3 - Trelis: Zadania dla Orków i Buntowników, pozostałe zadania
- Gothic 3 - Geldern: Kopalnia złota i siarki, wilcza kopalnia
- Gothic 3 - Geldern: Najemnik Ivan, kupiec Mirzo, zadania złodziejskie
- Gothic 3 - Geldern: Arena, zadania dla Orków i Gońców Leśnych
- Gothic 3 - Geldern: Zadania dla Buntowników, pozostałe zadania dodatkowe
- Gothic 3 - Nemora: Paladyn Karlen, przywódca Nemory, potwory oraz buntownicy
- Gothic 3 - Nemora: Zadania dla Buntowników i Orków, pozostałe zadania poboczne
- Gothic 3 - Klan Wilka: Jak znaleźć, wszystkie zadania
- Gothic 3 - Klan Młota: Jak znaleźć, wszystkie zadania
- Gothic 3 - Klan Ognia: Jak znaleźć, wszystkie zadania
- Gothic 3 - Klasztor Ognia: wszystkie zadania
- Gothic 3 - Braga: Danina, polowanie na nagrody
- Gothic 3 - Braga: Zadania dla Koczowników, pozostałe zadania dodatkowe
- Gothic 3 - Ben Erai: Niewolnicy w Lago, Sancho
- Gothic 3 - Ben Erai: Polowanie na nagrody, pozostałe zadania dodatkowe
- Gothic 3 - Bakaresh: Raporty, danina kupców, Arena
- Gothic 3 - Bakaresh: Zadania dla Asasynów i Koczowników, pozostałe zadania dodatkowe
- Gothic 3 - Mora Sul: Gonzales, Kaffu, świątynia na południu
- Gothic 3 - Mora Sul: Świątynia w Al Shedim, artefakty, zadania Masila
- Gothic 3 - Mora Sul: Yussuf, Cruz, złodzieje, zadania dla Asasynów
- Gothic 3 - Mora Sul: Arena, zadania dla koczowników, pozostałe zadania