Skip to main content

Gracz Cyberpunk 2077 wbił maksymalny poziom jeszcze w prologu. Zajęło mu to ponad 40 godzin

W pełni rozwinięta postać jeszcze przed planszą tytułową.

Gra Cyberpunk 2077 zawiera bardzo rozbudowany prolog, pozwalający nam zapoznać się z naprawdę wieloma aspektami rozgrywki, zanim jeszcze, tak naprawdę, rozpoczniemy właściwą grę. Jak się okazuje, jest on na tyle rozwinięty, że jednemu graczowi udało się wbić maksymalny poziom postaci, zanim jeszcze zobaczył planszę tytułową.

Swoim wynikiem pochwalił się użytkownik Reddita o pseudonimie uO___Ou, załączając kilka zrzutów ekranu. Jak możemy zobaczyć, faktycznie internauta zdołał osiągnąć maksymalny, 50 poziom postaci, podczas gdy aktywną misją nadal pozostaje The Heist, czyli w polskiej wersji gry Skok na głęboką wodę - ostatnie zadanie prologu. Jednocześnie zdobył 35 punktów atrybutów, 59 punktów zdolności i „wymaksował” wszystkie zdolności.

Level 50 before the heist, that took so damn long.
byu/uO___Ou incyberpunkgame

Całość zajęła upartemu graczowi dokładnie 40 godzin i 30 minut, zaczynając z genezą Korposa. uO___Ou wyjaśnił później w komentarzu, że do tego wyzwania jednak nie wystarczyła dzielnica Watson, którą możemy eksplorować w prologu gry. Po wykonaniu wszystkich dostępnych aktywności w początkowej dzielnicy gracz użył exploitu, aby wyjść poza normalnie dostępny na tym etapie obszar.

Następnie udał się do dzielnicy Pacifica w okolice obszaru Batty’s Hotel. Na tamtejszej plaży zawsze znajdziemy bardzo wielu uzbrojonych przeciwników, których możemy zabijać, odczekiwać, aż zespawnują się ponownie i powtarzać cały proces. Dodatkowo gracz musiał pamiętać o kładzeniu V do łóżka co każdą rzeczywistą godzinę, aby utrzymać bonus do zdobywanych punktów doświadczenia.

„Idealne miejsce do farmienia punktów doświadczenia”, z którego skorzystał internautaZobacz na YouTube

Dodatkowo jeszcze zasugerował, że gdyby ktoś chciał powtórzyć jego wyzwanie, to należy pamiętać o korzystaniu z różnych broni nie tylko dla rozwijania różnych zdolności, ale także „dla zachowania własnych zdrowych zmysłów”. Jednocześnie na koniec uO___Ou zauważył, że obrana przez niego taktyka wbicia maksymalnego poziomu nie była optymalna i z paroma korektami można by skrócić czas „grindowania” poziomu do około 35 godzin.

Zobacz także