Gracz przenosi całą mapę Zelda: Breath of the Wild do Minecrafta
Będzie przeznaczona do trybu survival.
Ambitny gracz pochwalił się w sieci projektem opierającym się na przeniesieniu całej mapy The Legend of Zelda: Breath of the Wild do Minecrafta. Świat będzie przeznaczony do trybu przetrwania.
Dinaeh skończył już odtwarzać region Hebra i zabrał się za następne. Postępy prac nad „kanciastym” królestwem Hyrule obrazują poniższe zdjęcia.
Należy zaznaczyć, że świat nie jest skonstruowany odręcznie, sześcian po sześcianie, a za pomocą tzw. World Paintera, czyli narzędzia ułatwiającego kształtowanie terenu map. Autor udostępni Królestwo Hyrule do pobrania, kiedy będzie w całości gotowe.
Dinaeh planuje nie tylko odtworzyć cały teren i najważniejsze punkty widokowe, ale zaimplementować też kapliczki (w oryginale: Shrines) czy stajnie dla koni.