Gracze chwalą patch 1.31 do Cyberpunk 2077 - mokre ulice wyglądają zjawiskowo
Są też jednak problemy.
W ubiegłym tygodniu Cyberpunk 2077 otrzymał aktualizację 1.31, która wprowadziła między innymi poprawiony, „mokry” widok ulic i chodników podczas deszczu. Graczom wyraźnie spodobało się to graficzne ulepszenie.
„Mokre powierzchnie w czasie deszczu są niesamowite” - napisał Narwhal_Local, publikując na Reddicie nagranie z PC, z włączonym ray tracingiem na maksymalnych ustawieniach. Niektórzy komentujący zazdroszczą użytkownikowi mocnego PC, ale z wypiekami na twarzy czekają na pełnoprawną, next-genową wersję Cyberpunk 2077 na PS5 i Xbox Series X/S, by cieszyć się lepszą grafiką na konsolach.
Cyberpunk 2077 Wet Surfaces during rain are insane New patch 1.31 - THANKS FOR 186 UPVOTES IN LAST POST. Full video coming soon. from r/CODWarzone
Poniższy materiał udowadnia jednak, że skąpane w deszczu Night City wygląda świetnie nawet bez śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. „Nie wiem, co stało się z tą grą po 1.31, ale wygląda przepięknie” - napisał autor filmu, najwyraźniej nie zdając sobie sprawy z poprawki wdrożonej przez CD Projekt Red.
Patch 1.31 ( RTX OFF ) from r/cyberpunkgame
Aktualizacji 1.31 nie ominęła jednak krytyka. Pojawiają się przykładowo doniesienia, że twórcy rzekomo „po cichu” zmniejszyli dystans, w którym samochody w grze wyświetlają się jako niskopoligonowe obiekty, co sprawia, że są łatwiej dostrzegalne.
As of 1.31 it seems LOD vehicle distance was reduced to around 150m. I'd rather have lod cars removed than this tbh. from r/cyberpunkgame
Jedno z nagrań udowadnia z kolei, że przed deweloperami wciąż wiele pracy związanej z eliminowaniem poważnych błędów - wystarczy wjechać autem na zwłoki przeciwnika, by „zawiesić” grę.