Gracze mogą już przystąpić do najtrudniejszych misji w Destiny - rajdów
AKTUALIZACJA: Pierwszy raid pokonany.
Aktualizacja (17.09.2014): 10 godzin, 42 minuty i 3 sekundy potrzebowali gracze z klanu Primeguard, by ukończyć Vault of Glass - jedno z najtrudniejszych wyzwań w strzelance Destiny.
Strażnicy mogą teraz chwalić się mianem „pierwszych”. W większości gier MMO oferujących raidy dochodzi do podobnych maratonów użytkowników, walczących właśnie o to miano.
W Vault of Glass znajdziemy dwóch trudnych bossów, podzielonych na cztery potyczki. W zespole Primeguard znalazło się trzech Titanów, dwóch Hunterów i jeden Warlock. Łącznie członkowie drużyny zginęli 1606 razy, ale zanotowali 5733 zabójstw. Średni czas życia trwał zaledwie 2 minuty i 22 sekundy.
Gratulacje złożyli sami deweloperzy ze studia Bungie, zachęcając do dalszych wysiłków, tym razem na wyższym poziomie trudności.
Na drugim miejscu znalazł się klan itsDattos, kończąc Vault of Glass w 12 godzin, 42 minuty i 52 sekundy.
*
Oryginalna wiadomość (16.09.2014): Studio Bungie otworzyło dostęp do pierwszej misji typu raid w Destiny. Sześcioosobowe grupy graczy ochoczo przystąpiły do rozgrywki, licząc na przejście scenariusza jako pierwsi.
Zadanie - nazwane Vault of Glass - przeznaczone jest dla bohaterów na co najmniej 26 poziomie doświadczenia. Do zabawy wymagane jest sześć osób, a wszyscy muszą znajdować się na naszej liście znajomych.
Te kooperacyjne scenariusze reklamowane są jako najtrudniejsze wyzwanie w całej grze, oferujące także atrakcyjny ekwipunek oraz materiały za pokonanie przeciwników.
„Nie każdy się zakwalifikuje” - zapewnia Bungie. „Nie każdemu się uda. Aby w ogóle rozpocząć ten test współpracy i walki, Strażnicy muszą być na 26 poziomie.”
„Zabierz ze sobą zespół zdolny do kooperacji. Dostosuj wyposażenie, by sprostać szerokiemu zakresowi wyzwań. Komunikujcie się. Rajdy wymagają współpracy, co jest kluczem do sukcesu.”
Deweloperzy dodają, że gracze zapewne nie zdołają ukończyć Vault of Glass przy pierwszym podejściu. Podobnie jak w innych produkcjach MMO, postępy będą zapisywane przez tydzień, pozwalając na robienie przerw i powrót do walki w dogodnym terminie.
Wielu graczy natychmiast rozpoczęło transmisję swoich poczynań w serwisie Twitch. Poniżej znaleźć można jedną z grup.