Gracze narzekali na dźwięki broni w remake'u Dead Space - twórcy prezentują zmiany
Lepiej słychać strzały.
Marcowa prezentacja dźwięków w remake'u Dead Space nie przypadła do gustu wszystkim fanom nadchodzącej produkcji. Twórcy wzięli sobie uwagi do serca i ujawnili wprowadzone modyfikacje.
„Plasma Cutter i Pulse Rifle nie wszystkim się spodobały. Pojawiły się głosy krytyki, z którymi się zgadzamy i po zapoznaniu się z komentarzami wprowadziliśmy kilka modyfikacji” – wyjaśniają twórcy ze studia Motive.
Jak zapewniają deweloperzy, Plasma Cutter powinien teraz mieć lepszego „kopa”, a Pulse Rifle – nieco bardziej „chaotyczny” rytm. Porównanie oferuje materiał wideo poniżej.
Jak można się domyślać, krytyki nie brakuje i teraz, choć głównie na temat tego, po co remake w ogóle powstaje. „Dead Space już teraz jest technicznie kompetentną, współczesną produkcją” – zauważa niejaki „Buff Beefbroth”.
„Ludzie chcą, by dźwięki były bardziej zbliżone do pierwowzoru. To może lepiej zagrać w oryginał?” – dodaje. „Dead Space w 4K60 z modem Reshade wygląda więcej niż dobrze” – zgadza się „Dr. Doom” na forum ResetEra, dzieląc się też porcją screenów.