Gracze pytają, gdzie jest marketing Hellblade 2. Gra debiutuje za dwa tygodnie
Kampania podobno startuje.
Część graczy zastanawia się, dlaczego Senua's Saga: Hellblade 2 nie otrzymuje obecnie żadnego wsparcia marketingowego, skoro do premiery - 21 maja - pozostały niecałe dwa tygodnie.
Fani nawołujący o większą liczbę reklam to zjawisko dość nietypowe, lecz powiązane zapewne z niedawnymi decyzjami Microsoftu o zamykaniu oddziałów deweloperskich. Miłośnicy Ninja Theory obawiają się być może, że studio z Wielkiej Brytanii podzieli los Tango i Arkane.
„Widziałem porty PlayStation na PC, które dostawały lepszą promocję” - narzekał wczoraj jeden z fanów w serwisie X. „Czy ktoś w Xbox zapomniał, że mają ważną grę do wydania? Kompletnie nic się nie dzieje” - dodał kto inny.
Sytuację w serwisie X starał się więc uspokoić Aaron Greenberg. To szef marketingu w dziale Xbox, więc powinien być dobrze poinformowany w temacie. Jak zapewnił, globalna kampanii marketingowa Hellblade 2 właśnie startuje.
„Nasza globalna płatna kampania medialna rozpoczęła się wczoraj w YouTube, HBO/Max, Facebook, Instagramie, Reddicie (posty promowane), w wyszukiwarkach i na Samsungach” - zapewnił.
Greenberd dodał także zdjęcie z Islandii, gdzie zaproszono najwyraźniej twórców treści, oferując możliwość przetestowania oczekiwanego tytułu.
„Będziemy informować o kolejnych wydarzeniach, obejmujących kino, formaty zewnętrzne, partnerstwa z markami, Spotify, Amazon Streaming/Fire TV, Instagram, Facebook, serwisy społecznościowe i wiele innych w drodze do premiery!” - zapewnił.
Brzmi więc całkiem ambitnie, lecz pozostaje mieć nadzieję, że nie jest za późno, by trafić do świadomości graczy.