Gran Turismo 7 na PS5 - 4K, ray tracing i "docelowe 60 FPS"
Informacje z oficjalnej strony Sony.
Sony zaktualizowało oficjalną stronę z informacjami na temat Gran Turismo 7. Gra ma zadziałać w rozdzielczości 4K przy „docelowej” płynności 60 klatek na sekundę.
Nowa część serii będzie też oferować ray tracing, czyli system zaawansowanego oświetlenia i odbić. Tak jak w wielu innych współczesnych produkcjach, nie zabraknie również trybu HDR.
Nie pojawiły się jeszcze żadne informacje na temat ewentualnych oddzielnych trybów priorytetyzujących jakość oprawy lub klatki na sekundę.
Gra ma zaoferować możliwie najbardziej realistyczne odwzorowanie mechanizmu zapobiegania blokowaniu kół podczas hamowania, dzięki kontrolerowi DualSense.
„Triggery są zaprojektowane tak, by odwzorować poczucie naciskania pedału gazu i pozwoli graczom dokładnie odczuć i zrozumieć związek między siłą hamowania a przyczepnością opon” - podkreślił Kazunori Yamauchi, szef Polyphony Digital.
Gran Turismo 7 nie otrzymało jeszcze przybliżonej daty premiery. Gra trafi na PS5.