Gran Turismo 7 - najlepsze ustawienia i asysty
Jakie wspomaganie ustawić.
Gran Turismo 7 nie jest stuprocentowym symulatorem, lecz z pewnością jest bardziej realistyczną grą niż zręcznościowe produkcje wyścigowe.
Twórcy przygotowali szereg asyst i ułatwień, które mogą pomóc początkującym i pozwolić im dobrze się bawić. Warto jednak zaznaczyć, że asysty - szczególnie ABS - mogą sprawić, że model jazdy wyda się dziwnie sztywny.
Dlatego też postanowiliśmy wymienić najlepsze naszym zdaniem ustawienia wspomagania, które możesz zawsze zmieniać przed wyścigiem.
- Kontrola trakcji (TCS): 1/5
- ABS: Słabe
- Autopilot: Wyłączono
- Linia pomocnicza: dowolna (nie ma wpływu na model jazdy)
- Wskaźnik hamowania / strefa hamowania: dowolne (bez wpływu na model jazdy)
- Automatycznie wracaj na tor: dowolne (bez wpływu na model jazdy)
- Aktywne zarządzanie stabilnością (ASM): Wyłączono
- Pomoc w kierowaniu: Wyłączono
Warto wspomnieć o kilku ustawieniach oddzielnie. ABS pomaga w hamowaniu. Gdy jednak ustawisz go na silniejszym poziomie, nie będziesz mógł płynnie wchodzić w zakręty i ich pokonywanie będzie nieco wolniejsze niż przy wyłączonym ABS, albo Słabym.
TCS w ogóle nie warto ustawiać na poziomie powyżej 2, co zrozumiesz, gdy tylko wykonasz parę testów. Szybkie zakręcanie przy dużej kontroli trakcji jest wyjątkowo niewygodne.
Pomoc w kierowaniu warto włączyć tylko, jeśli Gran Turismo 7 to twoja pierwsza gra wyścigowa od lat. Po paru wyścigach spróbuj jednak wyłączyć tę opcję, by zyskać po prostu większą kontrolę nad autem.
Następnie: Gran Turismo 7 - zmniejszanie PO: jak dostosować moc
Spis treści: Gran Turismo 7 - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: Gran Turismo 7 - jak zdobywać nowe samochody