Ground Zeroes działa w 60 klatkach na sekundę tylko na nowych konsolach
30 FPS na X360 i PS3.
Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes, gra z otwartym światem, powstająca jako prolog do Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, zadebiutuje na dwóch generacjach konsol, jednak tylko na PlayStation 4 i Xbox One uda się osiągnąć 60 klatek na sekundę.
- Dla obecnej generacji celujemy w 30 klatek na sekundę, oraz 60 w przypadku nowych konsol - przyznaje Hideo Kojima podczas rozmowy z Eurogamerem na targach TGS.
Producent wykorzystał japońską imprezę, by po raz pierwszy pokazać Ground Zeroes w wersji na nową generację, włączoną na PC o parametrach zbliżonych do PlayStation 4 i Xbox One. Kojima ostrożnie podchodzi jednak do jakości oprawy graficznej.
- Gra od początku powstaje z myślą o wielu platformach, urządzeniach i generacjach - mówi. - Tak samo jako silnik Fox Engine. Może w stosunku do innych tytułów, tworzonych tylko na nowe konsole, będzie wyglądała nieco gorzej.
- Oczywiście, wersja na nowy sprzęt będzie miała lepszą rozdzielność i oświetlenie - dodaje. - Rozgrywka będzie taka sama - staramy się stworzyć identyczne doświadczenie - i platforma docelowa nie ma w tym przypadku znaczenia.