Gry na Netflixie nie cieszą się wielką popularnością
Korzysta mniej niż 1% abonentów.
Mniej niż 1 procent abonentów platformy Netflix ściąga gry wideo udostępniane bez dodatkowych opłat w ramach subskrypcji. Inicjatywę rozpoczęto w listopadzie ubiegłego roku.
Jak podsumował serwis Apptopia, przeróżne tytuły - pobrane 22,3 mln razy - mają średnią liczbę dziennych użytkowników na poziomie 1,7 mln. W porównaniu z 221 mln osób płacących na całym świecie za Netflix, jest to faktycznie tylko 0,77 proc.
Porównanie nie jest do końca celne, ponieważ nie wiadomo, ile osób korzysta z platformy codziennie. Można jednak bezpiecznie założyć, że inicjatywa z grami mobilnymi nie cieszy się wielką popularnością. Być może jednym z powodów jest ograniczony dostęp, wyłącznie na urządzeniach mobilnych.
Oferta obejmuje obecnie ponad dwadzieścia tytułów, często powiązanych z popularnymi serialami, jak Stranger Things: 1984 czy nadchodzące The Queen's Gambit Chess. Do końca roku pozycji ma być podobno pięćdziesiąt. Pozostaje pytanie, czy wcześniej inicjatywa nie padnie ofiarą cięcia kosztów w obliczu spadającej liczby subskrybentów.