GTFO nową kooperacyjną strzelanką projektanta serii Payday
W konwencji horroru.
Główny projektant serii Payday i jeden z założycieli studia Overkill Software - Ulf Andersson - ujawnił, że pracuje nad nastawioną na kooperację strzelanką GTFO.
Daty premiery oraz platform docelowych nie podano. Niewykluczone jednak, że tytuł pojawi się przynajmniej na PC.
Projektem zajmuje się założone przez Anderssona w 2015 roku szwedzkie studio 10 Chambers Collective. Zespół składa się między innymi z deweloperów, którzy w przeszłości także pracowali w Overkill Software.
Szczegółów na temat tytułu ujawniono niewiele. Wiadomo jedynie, że produkcja osadzona jest w klimatach horroru. Nie zabraknie więc zapewne potworów lub zombie.
Podobnie jak w grach z serii Payday, nacisk położono na współpracę. Wspólnie zagra ze sobą od dwóch do czterech graczy, wykonując zróżnicowane i ciągle zmieniające się zadania. Do tego wysoki poziom trudności i opcja dobierania wyposażenia do bieżących potrzeb.
Na razie opublikowano niewiele zdradzający teaser. W filmie pokazano tajemniczą dziurę w ziemi lub korytarzu, w której można dostrzec niepokojące rozbłyski.
Nagranie ujawnia też główne hasło reklamowe GTFO. Gra promowana jest przez twórców wiele mówiącym zdaniem - „współpracujcie razem lub zgińcie razem”.
Autorzy podkreślają, że projekt ufundowali sami. Nie korzystają więc z zewnętrznego wsparcia, co oznacza, że nikt nie wpłynie na podejmowane przez deweloperów decyzje kreatywne.