Skip to main content

GTFO nową kooperacyjną strzelanką projektanta serii Payday

W konwencji horroru.

Główny projektant serii Payday i jeden z założycieli studia Overkill Software - Ulf Andersson - ujawnił, że pracuje nad nastawioną na kooperację strzelanką GTFO.

Daty premiery oraz platform docelowych nie podano. Niewykluczone jednak, że tytuł pojawi się przynajmniej na PC.

Powiało grozą

Projektem zajmuje się założone przez Anderssona w 2015 roku szwedzkie studio 10 Chambers Collective. Zespół składa się między innymi z deweloperów, którzy w przeszłości także pracowali w Overkill Software.

Szczegółów na temat tytułu ujawniono niewiele. Wiadomo jedynie, że produkcja osadzona jest w klimatach horroru. Nie zabraknie więc zapewne potworów lub zombie.

Podobnie jak w grach z serii Payday, nacisk położono na współpracę. Wspólnie zagra ze sobą od dwóch do czterech graczy, wykonując zróżnicowane i ciągle zmieniające się zadania. Do tego wysoki poziom trudności i opcja dobierania wyposażenia do bieżących potrzeb.

Na razie opublikowano niewiele zdradzający teaser. W filmie pokazano tajemniczą dziurę w ziemi lub korytarzu, w której można dostrzec niepokojące rozbłyski.

Zobacz na YouTube

Nagranie ujawnia też główne hasło reklamowe GTFO. Gra promowana jest przez twórców wiele mówiącym zdaniem - „współpracujcie razem lub zgińcie razem”.

Autorzy podkreślają, że projekt ufundowali sami. Nie korzystają więc z zewnętrznego wsparcia, co oznacza, że nikt nie wpłynie na podejmowane przez deweloperów decyzje kreatywne.

Zobacz także