Skip to main content

Gwiazdy serialu „Breaking Bad” wracają na ekran w reklamie chipsów

Inny rodzaj gotowania.

Jeden z najsłynniejszych duetów w historii telewizji powrócił na ekran w dość niespodziewanych okolicznościach. Walter White i Jesse Pinkman znów gotują, choć tym razem mowa o produkcie z kompletnie innej półki.

Wielkimi krokami zbliża się finał Super Bowl - największego wydarzenia sportowego w Stanach Zjednoczonych. Jak łatwo się domyślić, to doskonała okazja do zareklamowania się, o czym dobrze wie producent chipsów PopCorners.

Reklama wspomnianej przekąski bez wątpienia budzi nostalgię. W krótkim spocie obserwujemy, jak Jesse Pinkman (Aaron Paul) testuje świeżo opracowany „produkt”. Zamiast słynnych niebieskich kryształów widzimy jednak trójkątne chipsy, na których Walter White (Bryan Cranston) zbuduje w przyszłości swoje multimiliardowe imperium.

Towar należy najpierw sprzedać, bohaterowie ruszają więc na negocjacje z Tuco Salamancą (Raymond Cruz). W przeciwieństwie do wydarzeń z serialu, wymiana przebiega pomyślnie, a meksykański miłośnik PopCornersów zgadza się na współpracę w atmosferze wzajemnego szacunku.

W materiale nie zabrakło oczywiście kultowych kwestii z serialu, charakterystycznego kampera i jedynego w swoim rodzaju kapelusza Heisenberga. Ilość detali i wysoka jakość produkcyjna zdecydowanie przypadły do gustu widzów, czego świadectwem jest ogromna liczba wyświetleń oraz łapek w górę pod filmem.

Popularność spotu świadczy jednocześnie o nieśmiertelnym fenomenie „Breaking Bad”, którego pierwszy sezon zadebiutował na antenie w 2008 roku. Historia Waltera White’a, który w akcie desperacji decyduje się na wejście w świat kryminalnego biznesu, podbiła serca milionów widzów i do dziś cieszy się niezwykłym uznaniem, pozostając jedną z najlepiej ocenianych produkcji w historii telewizji.

Zobacz także