Gwint: Gra Karciana - frakcje: Królestwa Północy
Wskazówki dotyczące frakcji.
Królestwa Północy to zbiorcza nazwa krajów, które jako jedyne oparły się zbrojnej inwazji Nilfgaardu. W Gwincie ich talią może dowodzić któryś z trzech królów: Foltest, Radowid lub Henselt. Każdy posiada inną zdolność wspomagającą nasze siły.
Grając talią Królestw będziesz miał do wyboru znaczną liczbę jednostek oblężniczych. Większość sił Północy ma także dostęp do pancerza, chroniącego przed bezpośrednimi obrażenia. Aby je zranić, trzeba go najpierw zniszczyć.
Wiele oddziałów będzie przyzywać swoje kopie z talii, nie są one początkowo zbyt mocne, jednak ich siła tkwi w ilości.
Porady i wskazówki
Duży odsetek oddziałów Północy będzie dysponować pancerzem. Do momentu jego zniszczenia zapewnia on ochronę przed obrażeniami, w tym efektami pogodowymi. Pamiętaj, że nie chroni w żaden sposób przed Pożogą.
Ważną jednostką do zagrania na początku rundy jest Kaedweński Inżynier Oblężniczy. Zwiększa on siłę każdej kolejnej zagranej jednostki oraz zapewnia jej pancerz.
Temerskich Piechurów warto dodać do talii albo w maksymalnej liczbie, albo w ogóle. W pojedynkę są oni bardzo słabi, jednak zagranie pojedynczej karty powoduje zagranie z talii pozostałych.
Spis treści: Gwint: Gra Karciana - poradnik i najlepsze porady
Północne Królestwa jako jedyne posiadają jednostki ze zdolnością Amunicja i Przeładowanie. Zagranie kart z takimi umiejętnościami obok siebie spowoduje ponowną aktywację umiejętności jednostki ze zdolnością Przeładowanie, umożliwiając zadanie większych obrażeń wrogowi.
Zebranie w jednym rzędzie trzech Rębaczy z Crinfrid aktywuje ich specjalną zdolność zranienia najsilniejszej wrogiej jednostki o połowę jej siły. Przydaje się to w szczególności w walce z frakcjami wzmacniającej jednostki, aby przenieść je do kolejnej rundy (Scoia'tael, Potwory).