Gwint: Gra Karciana - frakcje: Skellige
Wszystko o frakcji z mroźnej północy.
Państwo Skellige leży na archipelagu o tej samej nazwie, u wybrzeży Cintry. Wyspy te od wieków zamieszkane są przez nie znających strachu wojowników oraz ogromne niedźwiedzie. Legenda głosi, że wśród miejscowych znajdują się też potężni berserkerowie zdolni przemienić się w przerażające bestie i rozszarpać nieprzyjaciół.
Wyspiarze posiadają silną marynarkę wojenną, złożoną z bojowych drakkarów. Nie lękają się śmierci, gdyż świadomi są, że kapłanki potrafią przywrócić ich ponownie do życia. Dowodzeni przez króla Brana, Cracha an Craite i Haralda Chromego stają dzielnie przeciwko każdemu wrogowi.
Przydatne wskazówki
Frakcja Skellige posiada najliczniejsze możliwości wskrzeszania jednostek z cmentarza. Wykorzystaj w tym celu kapłanki Freyi. Dobrym celem wskrzeszeń mogą być m.in. Harcownicy klanu Tuirseach - którzy wzmocnią się każdą wizytą na cmentarzu - oraz jednostki Straży Królewskiej - wskrzeszenie jednej z nich spowoduje powrót wszystkich na pole bitwy.
Ciekawą kombinacją jest umieszczenie w jednym rzędzie Drakaru, Morkvarga i Łucznika klanu Brokvar. Drakar będzie ranił Morkvarga dzięki swojej specjalnej zdolności. W każdej turze będzie się dzięki temu wzmacniał o 2 punkty, obniżając siłę wilkołaka o 1. Umieszczony po jego drugiej stronie łucznik wzmocni się za każdym razem kiedy wilkołak odniesie obrażenia. Morkvarg nawet, jeżeli zginie od ran, automatycznie powróci na pole bitwy, z obniżoną o 3 siłą.
Spis treści: Gwint: Gra Karciana - poradnik i najlepsze porady
Jeżeli masz zamiar wskrzeszać jednostki z cmentarza warto je wzmocnić, kiedy się tam znajdują. Możesz to uczynić korzystając z Draiga Bon-Dhu oraz Holgera Czarnej Ręki. Karty te można zagrać ponownie dzięki Atrapie.
Walcząc przeciwko Nilfgaardowi dobrym pomysłem jest zabezpieczenie się przed Medykami z Vicovaro, podbierającymi jednostki z naszego cmentarza. Zrobisz to zagrywając kartę Zdziczałego Niedźwiedzia. Rani on każdą nową jednostkę wroga o 1, zanim zdąży ona skorzystać ze swojej umiejętności. Medycy trafią od razu na cmentarz, niezdolni ukraść twoich jednostek.
Mocną złotą kartą jest Hjalmar, chociaż po jego zagraniu stworzymy u przeciwnika jednostkę Władcy Undvik. Zagranie to zapewni nam 10 punktów (15 Hjalmar, 5 Władca Undvik) jednak po zniszczeniu Władcy siła Hjalmara wzrasta o 10.