Halo 5: Guardians - Misja 9: Sojusz, Misja 10: Linie wroga
Ozyrys łączy sił z Mieczami Sanghelios i musi odszukać konstruktora Prekursorów.
Misja 9: Sojusz
Ta misja jest tak krótka, że praktycznie nie wymaga wsparcia ze strony poradnika. Niemniej jednak jesteśmy tacy super, że nawet ten fragment z przyjemnością opiszemy, by mimo wszystko nic Ci nie umknęło.
Po uratowaniu Arbitra składamy raport doktor Halsey i omawiamy dalszy plan działania. Użyj przycisku wskazującego drogę (w dół na przyciskach kierunkowych) by oznaczyć panią doktor i z nią porozmawiać.
Zanim do niej dojdziesz rozejrzyj się, gdyż nieopodal przy fragmencie ściany leży Data Pad. Właściwie warto spędzić moment na zwiedzeniu tego obszaru w poszukiwaniu znajdziek oraz zabawnych dialogów. Przy skarpie siedzi Trep i Elite, którzy prowadzą interesującą rozmowę o życiu.
Po rozmowie z Halsey idź w stronę Pelikana, gdzie czeka Palmer. Po lewej od statku jest kolejne nagranie do zebrania. Po zbliżeniu się do Palmera misja się kończy. A nie mówiliśmy, że będzie łatwo? Pora na nieco więcej akcji, ale to dopiero w kolejnej misji.
Misja 10: Linie wroga
W tej misji zespół Ozyrys szuka konstruktora Prekursorów, gdyż tylko tak mogą aktywować Strażnika. Wielki Kraken nie jest w stanie przeszkodzić Spartaninowi Locke przed zdobyciem tego czego chce.
Gdy będziesz w początkowej lokacji, przeskocz nad szczeliną za wodospadem i idź w kierunku wąwozu. Po wejściu przez przejście kształtem przypominające dziurkę na klucz rozejrzyj się za Data Padem po lewej. Po tym kieruj się na prawo. Pokonaj Przymierze i idź w kierunku otwartej przestrzeni przed Tobą.
Arbiter przyśle wsparcie, które będzie skutecznie odwracać uwagę Krakena, co pozwoli drużynie Ozyrys na bezpieczne przemieszczenie się w kierunku miejsca gdzie jest Konstruktor. Skręć za rogiem na lewo i idź w górę schodów. Kieruj się ciągle prosto po drodze rozganiając atakujących przeciwników.
Gdy dotrzesz do dużej bariery blokującej przejście szukaj przesmyku po prawej, gdzie między kamieniami jest dziura. Stamtąd masz świetny widok na zasilanie tarczy, którą po zniszczeniu generatora sprytnie wyłączysz.
Po oczyszczeniu drogi idź dalej przez kanion. Wskocz do stojącego Ducha i wzleć w kierunku terenów świątynnych. Nie daj się trafić przez ataki Krakena. Leć w kierunku celu strzelając do napotkanych przeszkód.
Po wylądowaniu wejdź przez małą szczelinę w ścianie wąwozu. Wejdź po krawędzi i skręć w lewo za posągami. Po zeskoczeniu z ostatniej krawędzi ścieżka zaprowadzi Cię na otwartą przestrzeń przed świątynią.
Kolejna bariera blokuje przejście. Wyrwij działko plazmowe i roznieś barierę na strzępy. Wchodząc do świątyni odpieraj ataki nieprzyjaciela.
Po wejściu do środka możesz mieć wrażenie, że to ślepy zaułek. Uruchom skaner dolnym przyciskiem kierunkowym oraz zbadaj hieroglify na ścianie.
Stojąc plecami do końca pomieszczenia znajdź podwyższenie na środku pomieszczenia. Wejdź po kamiennych konstrukcjach po bokach by wejść na platformę. Przeskanuj dziwne kamienne urządzenie na ziemi, by otworzyć drzwi. Przejdź przez nie gotowy do walki z Prometeanami.
W następnym obszarze pomagamy Arbitrowi w walce z siłami Krakena. Wskocz do Phaetona i leć w kierunku Krakena. Zeskocz na powierzchnię Krakena i szukaj wejścia wgłąb, do generatora.
Gdy dotrzesz do generatora zacznij strzelać w świecącą się jego strefę. Po zniszczeniu ratuj się ucieczką w Zjawie, gdyż Kraken niedługo po tym runie w przepaść.
Następnie przeleć przez ogromną okrągłą bramę i dalej w kierunku Konstruktora. Przejdź przez śluzę i od razu kieruj się na koniec pomieszczenia. Użyj panelu by aktywować Konstruktora. Rozgniewa to kilku przyjemniaczków, więc będziesz musiał nieco postrzelać. Po wszystkim kieruj się do wyznaczonego obszaru, sąd zabierze Cię Fantom.
Następnie: Halo 5: Guardians - Misja 11: Cisza przed burzą, Misja 12: Bitwa o Sunaion.
Powrót do spisu treści: Halo 5: Guardians - Poradnik, Solucja