Halo Infinite na premierę bez kooperacji w kampanii i edytora poziomów
Twórcy nie zdążą z przygotowaniem opcji.
- Halo Infinite otrzyma kooperację w kampanii i edytor Forge dopiero po premierze
- Twórcy uznali, że oba elementy nie są jeszcze gotowe
- Termin debiutu gry powinniśmy poznać wkrótce
Microsoft i studio 343 Industries poinformowali, że Halo Infinite zadebiutuje bez opcji rozegrania kampanii fabularnej w kooperacji i edytora Forge.
W filmie podsumowującym najnowsze postępy w pracach nad strzelanką, szef projektu - Joseph Staten - wyjaśnił, że deweloperzy chcieli skupić się na zagwarantowaniu wysokiej jakości treści na premierę. W związku z tym postanowiono opóźnić wymienione elementy.
Obie opcje zawitają do gry po debiucie produkcji - za darmo. Tryb kooperacji w kampanii fabularnej trafi w trakcie drugiego sezonu rozwoju pozycji, czyli około trzy miesiące po ukazaniu się na rynku, a Forge pojawi się w ramach trzeciego sezonu, a więc pół roku po wydaniu tytułu.
- Naszym priorytetem jest upewnienie się, że cokolwiek i kiedykolwiek udostępnimy, jest wysokiej jakości. (...) Kiedy przyjrzeliśmy się tym dwóm modułom, uświadomiliśmy sobie, że nie są jeszcze gotowe. Jako studio nie chcemy wydawać rzeczy, które nie są przygotowane, by ludzie czerpali przyjemność z zabawy i mieli stabilną rozgrywkę - tłumaczy Staten.
Dla fanów kooperacja w kampanii fabularnej jest ważnym elementem - w poprzednich częściach wielu fanów zapoznawało się z historią właśnie we współpracy ze znajomymi. Forge jest z kolei edytorem, pozwalającym tworzyć własne mapy i tryby rozgrywki.
Autorzy Halo Infinite zapewnili jednocześnie, że gra ukaże się w tegorocznym okresie świątecznym. Dokładna data premiery nie jest znana, ale deweloperzy przekonują, że wkórtce powinni ujawnić konkretny termin debiutu tytułu.