Halo Infinite - tryby gry
Dostępne formy zabawy dla wielu graczy.
W Halo Infinite możemy zmierzyć się w jednym z sześciu trybów starć wieloosobowych. Poniżej prezentujemy listę oraz objaśnienie dostępnych form zabawy.
Starcia multiplayer rozgrywają się w jednym z dwóch głównych modułów: Arena oraz Bitwa z Dużymi Drużynami.
Arena to potyczka dwóch drużyn po cztery osoby na niewielkich mapach, zapewniająca bardzo dynamiczne i zwykle krótkie mecze.
Natomiast w Bitwach z Dużymi drużynami, na większych planszach stają naprzeciw siebie dwa zespoły po 12 osób. Ten moduł wymusza bardziej taktyczne podejście i dokładną koordynację działań z towarzyszami.
Na tej stronie:
- Zabójca
- Przejęcie Flagi
- Czachobol
- Bastiony
- Zapasy - Bitwa z Dużymi Drużynami
- Totalna Kontrola - Bitwa z Dużymi Drużynami
Zabójca
Zabójca to tak naprawdę drużynowy deatchmatch (chociaż występuje też odmiana „każdy na każdego”). Oba zespoły muszą wykorzystać swoje umiejętności w walce, by przed upływem czasu zabić określoną liczbę wrogich żołnierzy, lub po prostu zdobyć więcej punktów niż przeciwna drużyna.
Ten tryb rozegramy na mapach:
- Launch Site
- Behemoth
- Bazaar
- Aquarius
- Streets
- Recharge
- Live Fire
- Fragmentation (Duże Drużyny)
- Deadlock (Duże Drużyny)
- Highpower (Duże Drużyny)
Przejęcie Flagi
Celem meczu jest wykradnięcie flagi z bazy przeciwnika i dotarcie z nią do własnej. Pewnym utrudnieniem jest fakt, że nie możesz zdobyć punktu, jeśli twoja flaga również została skradziona z bazy. Dostępna jest również wariacja z jedną flagą, o którą walczą oba zespoły.
Ten tryb rozegramy na mapach:
- Launch Site
- Behemoth
- Bazaar
- Aquarius
- Fragmentation (Duże Drużyny)
- Deadlock (Duże Drużyny)
- Highpower (Duże Drużyny)
Czachobol
W tym trybie obiektem zainteresowania obu drużyn jest tytułowa czaszka. Aby wygrać, należy ją znaleźć i umożliwić członkowi drużyny trzymanie jej w rękach przez łącznie 100 sekund - wygrywa drużyna, która pierwsza osiągnie zakładany czas posiadania czaszki. Gracz niosący aktualnie czaszkę zostaje znacznie spowolniony i nie ma dostępu do swojej broni.
Ten tryb rozegramy na mapach:
- Streets
- Recharge
- Live Fire
Bastiony
Forma zabawy nieco podobna do znanego z serii Battlefield podboju. Na mapie zostają wyznaczone trzy strefy, o które walczą zespoły. Aby zdobywać punkty, należy przejąć i utrzymać przynajmniej dwa sektory. Wygrywa drużyna, która pierwsza osiągnie ustaloną liczbę punktów.
Ten tryb rozegramy na mapach:
- Streets
- Recharge
- Live Fire
Warto zobaczyć:
Zapasy - Bitwa z Dużymi Drużynami
Naszym celem jest znaleźć na mapie i dostarczyć do bazy co najmniej pięć przedmiotów, zanim to samo zrobi przeciwnik. Alternatywnie, można również wykradać je z fortecy wroga, by bardziej utrudnić mu zadanie. Jeśli wymaga tego sytuacja, łupy można również niszczyć, by nie wpadły w ręce oponentów.
Ten tryb rozegramy na mapach:
- Fragmentation
- Deadlock
- Highpower
Totalna Kontrola - Bitwa z Dużymi Drużynami
Aby zdobyć punkt, należy przejąć i równocześnie utrzymać kontrolę nad trzema znajdującymi się na mapie strefami. Po zdobyciu punktu sektory znikną, a nowe pojawią się w innych miejscach. Wygrywa zespół, który jako pierwszy zdobędzie trzy punkty.
Ten tryb rozegramy na mapach:
- Fragmentation
- Deadlock
- Highpower
Spis treści: Halo Infinite - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Halo Infinite - wyrzutnia linowa, linka z hakiem, grapple