Skip to main content

Halo Infinite - tryby gry

Dostępne formy zabawy dla wielu graczy.

W Halo Infinite możemy zmierzyć się w jednym z sześciu trybów starć wieloosobowych. Poniżej prezentujemy listę oraz objaśnienie dostępnych form zabawy.

Starcia multiplayer rozgrywają się w jednym z dwóch głównych modułów: Arena oraz Bitwa z Dużymi Drużynami.

Arena to potyczka dwóch drużyn po cztery osoby na niewielkich mapach, zapewniająca bardzo dynamiczne i zwykle krótkie mecze.

Natomiast w Bitwach z Dużymi drużynami, na większych planszach stają naprzeciw siebie dwa zespoły po 12 osób. Ten moduł wymusza bardziej taktyczne podejście i dokładną koordynację działań z towarzyszami.


Na tej stronie:


Zabójca

Zabójca to tak naprawdę drużynowy deatchmatch (chociaż występuje też odmiana „każdy na każdego”). Oba zespoły muszą wykorzystać swoje umiejętności w walce, by przed upływem czasu zabić określoną liczbę wrogich żołnierzy, lub po prostu zdobyć więcej punktów niż przeciwna drużyna.

Ten tryb rozegramy na mapach:

  • Launch Site
  • Behemoth
  • Bazaar
  • Aquarius
  • Streets
  • Recharge
  • Live Fire
  • Fragmentation (Duże Drużyny)
  • Deadlock (Duże Drużyny)
  • Highpower (Duże Drużyny)

Przejęcie Flagi

Celem meczu jest wykradnięcie flagi z bazy przeciwnika i dotarcie z nią do własnej. Pewnym utrudnieniem jest fakt, że nie możesz zdobyć punktu, jeśli twoja flaga również została skradziona z bazy. Dostępna jest również wariacja z jedną flagą, o którą walczą oba zespoły.

Ten tryb rozegramy na mapach:

  • Launch Site
  • Behemoth
  • Bazaar
  • Aquarius
  • Fragmentation (Duże Drużyny)
  • Deadlock (Duże Drużyny)
  • Highpower (Duże Drużyny)

Czachobol

W tym trybie obiektem zainteresowania obu drużyn jest tytułowa czaszka. Aby wygrać, należy ją znaleźć i umożliwić członkowi drużyny trzymanie jej w rękach przez łącznie 100 sekund - wygrywa drużyna, która pierwsza osiągnie zakładany czas posiadania czaszki. Gracz niosący aktualnie czaszkę zostaje znacznie spowolniony i nie ma dostępu do swojej broni.

Ten tryb rozegramy na mapach:

  • Streets
  • Recharge
  • Live Fire

Bastiony

Forma zabawy nieco podobna do znanego z serii Battlefield podboju. Na mapie zostają wyznaczone trzy strefy, o które walczą zespoły. Aby zdobywać punkty, należy przejąć i utrzymać przynajmniej dwa sektory. Wygrywa drużyna, która pierwsza osiągnie ustaloną liczbę punktów.

Ten tryb rozegramy na mapach:

  • Streets
  • Recharge
  • Live Fire

Warto zobaczyć:


Zapasy - Bitwa z Dużymi Drużynami

Naszym celem jest znaleźć na mapie i dostarczyć do bazy co najmniej pięć przedmiotów, zanim to samo zrobi przeciwnik. Alternatywnie, można również wykradać je z fortecy wroga, by bardziej utrudnić mu zadanie. Jeśli wymaga tego sytuacja, łupy można również niszczyć, by nie wpadły w ręce oponentów.

Ten tryb rozegramy na mapach:

  • Fragmentation
  • Deadlock
  • Highpower

Totalna Kontrola - Bitwa z Dużymi Drużynami

Aby zdobyć punkt, należy przejąć i równocześnie utrzymać kontrolę nad trzema znajdującymi się na mapie strefami. Po zdobyciu punktu sektory znikną, a nowe pojawią się w innych miejscach. Wygrywa zespół, który jako pierwszy zdobędzie trzy punkty.

Ten tryb rozegramy na mapach:

  • Fragmentation
  • Deadlock
  • Highpower

Spis treści: Halo Infinite - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Halo Infinite - wyrzutnia linowa, linka z hakiem, grapple

Zobacz także