Halo: Reach - tryby gry, reguły i zasady
Najpopularniejsze rodzaje rozgrywki.
Halo: Reach oferuje wiele rodzajów rozgrywki multiplayer, a tryb sieciowy jest równie ważny i rozbudowany, co kampania dla jednego gracza. Możemy dołączać do gier publicznych lub tworzyć własne mecze i zapraszać znajomych.
Najpopularniejszymi trybami są Zabójca (Slayer) i Terytoria (Territories) oraz różne ich warianty. Ten pierwszy to po prostu odmiana klasycznego Deathmatchu drużynowego czy też zwykłego, który znamy z innych strzelanek.
Terytoria natomiast polegają przede wszystkim na przejmowaniu punktów kontrolnych - niczym w Dominacji czy Podboju z serii Battlefield.
Inne tryby w Halo: Reach to:
- Inwazja. Tryb dostępny w menu gry Rywalizacji. Dwie sześcioosobowe drużyny bronią lub atakują konkretnych punktów.
- Dziwak. Tryb, w którym musimy zdobyć piłkę (czaszkę) i utrzymać ją tak długo, jak to możliwe. Podczas jej przenoszenia nie możemy używać broni i zdolności pancerza.
- Przejmij flagę. Klasyczna zabawa z wykradaniem flagi z bazy przeciwnika.
- Król wzgórza. Walka o kontrolę nad jednym obszarem.
- Moloch. Wszyscy gracze polują na jednego, silniejszego. Po zabiciu celu, gracz, który wykończył Molocha sam przejmuje jego rolę.
- Infekcja. Część graczy zaczyna jako zainfekowani. Pozostali muszą przetrwać ich ataki i nie dać się zarazić.
- Wyścig. Ściganie się pojazdami, dostępne na dużych mapach.
Jeśli Reach to wasze pierwsze Halo, polecamy oswoić się z rozgrywką tworząc własne gry, a później spędzając trochę czasu w trybie Zabójcy, który jest najbardziej tradycyjnym rodzajem zabawy.
Następnie: Halo: Reach - pojazdy, gdzie są i jak z nich korzystać
Spis treści: Halo: Reach - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: Halo: Reach - sezony i nagrody