Helldivers 2 zwiększa limit graczy do 700 tys. To nadal może być za mało
Ładowanie powinno być szybsze.
Dyrektor studia odpowiedzialnego za Helldivers 2 potwierdził, że limit graczy na serwerach strzelanki udało się powiększyć do 700 tysięcy. Jak jednak dodał, to nadal może być za mało.
„Mam ostatnią aktualizację na noc” - napisał Johan Pilestedt w serwisie X o godzinie 4 nad ranem, co wydaje się potwierdzać, że deweloperzy faktycznie nie śpią, ponieważ trzymają kredens infrastrukturę sieciową. „Powiększyliśmy limit maksymalnej liczby jednoczesnych użytkowników do 700 tysięcy”.
„Niestety, spodziewamy się, że jednoczesna liczba graczy dotrze do tego punktu” - ostrzegł. „Wierzymy, że czasy oczekiwania powinny być dużo bardziej znośne. Jutro robimy ostatnie przygotowania przed weekendem”.
Rekord liczby jednocześnie zalogowanych graczy w godzinach szczytu przebił dwa dni temu 450 tysięcy. Warto jednak pamiętać, że mowa wyłącznie o Steamie. Nie dysponujemy podobnymi statystykami z PlayStation 5, lecz można spodziewać się, że zainteresowanie jest spore także na konsolach.
Pewnym „rozwiązaniem” na długie kolejki było dotychczas... nie wyłączanie gry. To tylko potęgowało problemy, więc wczorajsza aktualizacja wprowadziła zmiany, by osoby stosujące taką taktykę były automatycznie wyrzucane na ekran tytułowy po 15 minutach bezczynności.
Łatka oznaczona numerem 1.000.11 usunęła także kilka innych błędów, jak awarie podczas dołączania do statków innych graczy, podczas wychodzenia z celowania w perspektywie pierwszej osoby, czy podczas wychodzenia z sesji podczas bombardowania.