Skip to main content

Hitman 2 - dziennikarze ogolili głowy na rzecz akcji charytatywnej

Z okazji premiery sequela.

Na specjalnym wydarzeniu zorganizowanym 13 listopada w Warszawie, kilku dziennikarzy i influencerów zgłosiło się do dobrowolnego golenia głowy - wszystko to na rzecz akcji charytatywnej.

Za każdego ochotnika, Cenega - polski dystrybutor Hitmana 2 - przekazała 1000 zł na realizację marzeń Mateusza, jednego z podopiecznych fundacji Mam Marzenie.

Do akcji zgłosiło się w sumie aż 9 osób.

Event został zorganizowany z okazji premiery gry od IO Interactive. Mateusz jest za młody, by zagrać w tytuł o Agencie 47, ale będzie mógł cieszyć się rozgrywką w innych grach na nowym komputerze.

Hitman 2 jest już dostępny na PC i konsolach.

„IO Interactive dostarczyło graczom kolejną świetną część przygód łysego zabójcy. Hitman 2 to kawał porządnej skradanki, która - choć sprawia wrażenie obszernego rozszerzenia poprzedniej odsłony - gwarantuje wiele godzin doskonałej zabawy” - pisaliśmy w naszej recenzji.

Zobacz także