Hitman 2 - Miami, Linia mety: wyzwania
Różne sposoby na zabicie Roberta i Sierry Knox.
Wyzwania to specjalne rodzaje różnego rodzaju zadań, które możesz wykonywać podczas wypełniania poszczególnych misji. Zachęcamy również do zapoznania się z misjami fabularnymi w Miami.
Można podzielić je na kilka kategorii (zabójstwa, eksploracja, wyczyny), związanych z różnymi elementami misji głównych. Warto je wypełniać, ponieważ umożliwiają zwiększenie ilości punktów za wypełnienie zadań.
Pamiętaj, że nie da się zaliczyć wszystkich wyzwań za jednym podejściem, a kolejne można zaliczać dopiero przy kolejnych rozgrywkach.
Zabójstwa
- Człowiek i morze - zabij Roberta Knoxa przy pomocy wypchanej ryby (chodzi o trofeum z rybą na molo, które możesz zestrzelić).
- Jak odejść, to z hukiem - zabij Sierrę używając pirotechniki w podium (misja fabularna o nazwie Triumf).
- Wiadomość - musisz dostać się na dach budynku i włamać się do anteny, przez którą Robert wejdzie na górę. Kiedy podejdzie do krawędzi zepchnij go.
- Kilkanaście sekund podmorskiej żeglugi - zabij Roberta Knoxa zrzucając na niego podwieszanego rekina w pobliżu akwarium.
- Różowa zaraza - będąc w przebraniu szantażysty zepchnij Sierrę do szybu (misja fabularna W różowym ci do twarzy).
- Dieta florydzka - zabij Roberta Knox podając zatrute jedzenie (misja fabularna Przekąski na gastro).
- Picie skraca życie - zabij Sierrę zatruwając napój w pucharze (misja fabularna Triumf - wlej truciznę do pucharu przed wręczeniem go zwyciężczyni).
- Wybuchowa rodzina - w kole auta Sierry (misja fabularna Idealna maszyna), podłóż ładunek wybuchowy.
- Silnik o spalaniu zewnętrznym - zabij Roberta Knoxa wybuchem z pojazdu na wystawie (przed jego uszkodzeniem i zwabieniem Roberta należy zdobyć Dopalacz Oktanowy, który jest w pomieszczeniu inżynierów, i wlać go do silnika).
- Zakropl i zapomnij - zabij Roberta Knoxa zatruwając jego krople do oczu.
- Koło tortury - zabij Sierrę sabotując koło jej wyścigowego auta (misja fabularna o nazwie Idealna maszyna).
- Przedawkowanie witamin - spraw, żeby lekarz zabił Sierrę (misja fabularna Dawka dożylna).
- Lekarz 47 - zabij Sierrę zatruwając jej kroplówkę (misja fabularna Dawka dożylna).
- Dni chwały - zabij Sierrę wysadzając jej pojazd podczas wyścigu.
- Niedaleko pada jabłoń od jabłka - zabij Sierrę i Roberta jednym, precyzyjnym pchnięciem (zrzuć Roberta z dachu przy antenie tak, aby upadł na auto wyścigowe Sierry).
- Ruchomy cel - zabij Sierrę z broni snajperskiej podczas wyścigu.
- Paranoid Android - zabij Roberta przy użyciu androida (misja fabularna Nowa armia).
- Wynalazca - zabij Roberta Knoxa.
- Śmiałek - zabij Sierrę Knox.
Eksploracja
- Flaming - przebierz się za maskotkę.
- Wojskowy - przebierz się za Teda Mendeza.
- Kilo cegły - zdobądź cegłę z kokainy.
- Owoce morza - znajdź wszystkie morskie bronie w Miami.
- Co tu w ogóle jest? - otwórz szafkę na dowody.
- Kawałek imadła - odpłyń łodzią motorową (jest przy nabrzeżu, a kluczyki w pobliskim budynku).
- Kokosowe kulki - przebierz się za Florida Mana (misja fabularna Przekąski na gastro).
- VIP - zdobądź przepustkę VIP (posiadają ją niektóre osoby).
- Wycieczka do akwarium - zdobądź kartę dostępu do Kronstad Bayside Center.
- Król zaplecza - zdobądź klucz obsługi wydarzenia.
- Odkryj Miami - odkryj wszystkie lokacje w Miami.
- Kanał powyżej - opuść teren misji przez kanały.
- Rywal - przebierz się za Mosesa Lee.
- Szejk Zanzibaru, jak mniemam? - przebierz się za szejka.
- Szantaż - znajdź obciążające dokumenty (misja fabularna W różowym ci do twarzy).
- Awaria komunikacji - dokonaj sabotażu anteny satelitarnej.
Wyczyny
- Niech cię ręka broni - ucisz badacza korzystając z ręki androida.
- Tintamareska - będąc w pobliżu molo zapozuj do zdjęcia przy rysunkowej makiecie z miejsce na głowę.
- Ktoś mógłby zrobić sobie krzywdę - zlikwiduj cel pozorując wypadek.
- Śmiertelna demonstracja - spraw, aby android zabił kogoś innego niż Robert (znajdź dokument tożsamościowy jednego z naukowców - leży na biurku w jednym z pomieszczeń).
- Szybowiec - wrzuć do szybu windy (połduniowy-wschód) ciało.
- Kameleon - przebierz się we wszystkie przebrania w Miami.
- Bezpieczeństwo przede wszystkim - pomajstruj przy zaworze bezpieczeństwa gazu (misja fabularna Triumf).
- Bezsmakowa i nie do namierzenia - zabij cel korzystając z trucizny (misja fabularna Dawka dożylna).
- Szybka fura - wsiądź do auta na wystawie.
- Celny strzał - zlikwiduj dowolny cel strzałem w głowę.
- Potrzymaj mi włosy - zlikwiduj cel topiąc go (możesz np. otruć Sierrę trutką, a potem wyruszyć za nią do miejsca, gdzie będziesz mógł ją utopić).
- Rybka ma wolne - wypuść rybę do oceanu (możesz ją znaleźć po zniszczeniu jednego z akwariów).
- Rybi cios - wrzuć kogoś do oceanu korzystając z ryby (możesz użyć ryby z wyzwania Rybka ma wolne).
- Pianista - zlikwiduj cel za pomocą garoty.
- Pan grajek - przebierz się za grajka znajdującego się w podziemnym przejściu i zagraj na bębnach.
- Wszechstronny zabójca - wykonaj wskazane w opisie wyczynu wyzwania.
- Powódź - zwab ochroniarza w pobliże akwarium, które zbij strzałem z pistoletu.
- Śpiąc z rybkami - wrzuć ciało do akwarium.
- Czerwona flaga - spowoduj odwołanie wyścigu z powodu zbyt wielu wypadków.
- Gołębi śpiew - zastrzel z karabinu snajperskiego gołębia znajdującego się za tablicą wyników (zobaczysz ją po wejściu na podwyższenie nad torem).
- Obrońca ptaków - uratuj maskotkę przed śmiercią z rąk Sierry.
- Skradziona chwała - świętuj zwycięstwo na podium w stroju Mosesa Lee.
- Misje fabularne - ukończ wszystkie trzy wyzwania misji fabularnych w Miami.
- Misja fabularna: W różu ci do twarzy - spotkaj się ze Sierrą w stroju flaminga w ramach wspomnianej misji fabularnej.
- Raz, dwa, trzy, odpadasz ty - doprowadź do dyskwalifikacji Mosesa Lee.
- Ostatnie słowa - podsłuchaj rozmowę między szantażystą, a Sierrą.
- Ocalony przez strumień - spraw, aby pacjent opuścił gabinet lekarski bez eliminowania go (należy odkręcić wodę w toalecie).
- Misja fabularna: Nowa armia - zinfiltruj pomieszczenia wystawowe androida, jako Ted Mendez.
- Słodycz wygranej - zdobądź cukier (jest w kuchni) i skorzystaj z niego do sabotażu baku auta wyścigowego.
- 47 w skali Scoville'a - wypij szota z chili.
- Misja fabularna: Doskonała maszyna - wciel się w mechanika i przeprowadź prace w pit-stopie.
- Droga mleczna - upewnij się, że Sierra wypije shot z chili.
- Walizka - ukończ misję w Miami, żeby odblokować walizkę.
- Spis treści: Hitman 2 - Poradnik, Solucja
- Opis misji: Hitman 2 - Miami, Linia mety: Sierra Knox, Robert Knox