Hitman 2 - Wyspa Sgail, Stowarzyszenie Arki: wyzwania
Różne sposoby zabicia Zoe Washington, Sophie Washington, Stała - zabójstwa, eksploracja, wyczyny.
Wyzwania to krótkie, dodatkowe zadania, które możemy wykonywać w trakcie przechodzenia poszczególnych misji w kampanii.
Część z nich jest związana z różnymi możliwościami zabijania celów (zabójstwa), inne z poszczególnymi lokacjami (eksploracja), a jeszcze inne są określane przez szczególne warunki do spełnienia (wyczyny).
Przechodzenie wyzwań zapewnia dodatkowe punkty przy punktacji na końcu każdej misji. Pamiętaj przy tym, że niemożliwe jest zaliczenie wszystkich wyzwań za jednym podejściem - zawsze należy powtórzyć misję kilkukrotnie.
Zabójstwa
- Odliczanie - zlikwiduj Sophię i Zoe po ucieczce Stałej.
- Poleciała na to - zlikwiduj Sophię Washington, zrzucając ją z wieży Stałej.
- Ukamieniowanie - zlikwiduj Sophię za pomocą gargulca.
- Mięso armatnie - zlikwiduj Zoe Washington za pomocą zabytkowej armaty.
- Krwawa forsa - zlikwiduj Zoe z trumny.
- Sprawa zamknięta - zlikwiduj Sophię w żelaznej dziewicy, po tym, jak upomni bohatera.
- Niewinne kłamstewka - zlikwiduj Zoe podczas przesłuchania.
- ... a teraz nie - zlikwiduj Zoe za pomocą kukły.
- Manipulacja - zlikwiduj Sophię za pomocą naszyjnika.
- Pomylona tożsamość - zlikwiduj Zoe za pomocą naszyjnika.
- Król na zamku - zrzuć bliźniaczki z balkonu apartamentu.
Eksploracja
- Łabędzi skok - opuść teren misji skacząc z kukły do wody.
- Odkryj wyspę Sgail - odwiedź wszystkie lokacje na wyspie Sgail.
- Na okazję - opuść teren, wychodząc na dach.
- Poleć ze mną - opuść teren misji, wychodząc na lądowisko dla helikoptera.
- Odblokowano - przebierz się za Jabediaha Blocka.
- Lepkie ręce - ukradnij naszyjnik.
- Teraz mnie widzisz - dokonaj sabotażu kukły.
- Wiejski głupek - przebierz się za nowicjusza.
- Truposz - pójdź na pogrzeb w przebraniu Janusa.
- Przyciśnięty - zdobądź projekt techniczny przycisku śmierci.
Wyczyny
- Celny strzał - wyeliminuj cel misji strzałem w głowę.
- Bezsmakowa i nie do namierzenia - wyeliminuj cel za pomocą trucizny.
- Ale jaja - ogłusz sześć postaci za pomocą carskich jaj.
- Ktoś mógłby zrobić sobie krzywdę - wyeliminuj cel, pozorując wypadek.
- Krwawy Eryk - wyeliminuj cel korzystając z wikińskiego topora.
- Walet pik - ucisz dziesięć osób za pomocą łopaty w przebraniu rycerza.
- Na piedestał - wtop się w otoczenie w przebraniu rycerza na wszystkich piedestałach.
- Wisielec - zabij cel za pomocą szubienicy.
- Brak dostępu - zabij trzy osoby za pomocą broni twierdzy.
- Pianista - zlikwiduj cel za pomocą garoty.
- Wszechstronny zabójca - ukończ wyzwania znajdujące się w opisie wyczynu.
- Kameleon - znajdź i przebierz się we wszystkie przebrania dostępne na wyspie Sgail.
- Potrzymaj mi włosy - zlikwiduj cel, topiąc go.
- To tylko draśnięcie - zabij cel za pomocą miecza w przebraniu rycerza.
- Falowanie - wrzuć 47 postaci do morza.
- Poszukiwacz zaginionej arki - otwórz wszystkie skrzynie arki.
- Stawaj, waćpan! - ogłusz dziesięciu strażników za pomocą ryby.
- Wniosek oddalony - otruj Sophię podczas toastu.
- Awans - przejdź pomyślnie inicjację.
- Chodź na solo - zlikwiduj troje muzyków w przebraniu muzyka.
- Nieporęczny brak poręczy - wrzuć pięciu kustoszy do szybu zbrojowni.
- Trupy w szafie - ukryj ciało Blake'a i Sophii w szafie w pokoju ochrony.
- Wszyscy ludzie króla - zabij wszystkich elitarnych strażników w przebraniu rycerza.
- Misja fabularne: Wyspa Sgail - ukończ wszystkie trzy wyzwania misji fabularnych na wyspie Sgail.
- Misja fabularna: Ostatnie pożegnanie - odegraj główną rolę w ceremonii pogrzebowej Janusa i zbliż się do Zoe Washington.
- Pozdrowienia z Rosji - zabij kogoś z wieży za pomocą sierpa i młota.
- Weekend u Janusa - zlikwiduj Sophię i Zoe w przebraniu Janusa.
- Umierać z głodu - podaj Sophii zatrute danie w barze twierdzy.
- Pad-lina - weź udział w pogrzebie z rybą.
- Po-truj-nie - otruj Stałą trzy razy.
- Misja fabularna: Czas zmian - oddaj głos jako członek rady Stowarzyszenia Arki.
- Piekielna kuchnia Agenta 47 - ucisz dziesięć osób za pomocą patelni w przebraniu szefa kuchni tak, aby nikt cię nie zauważył.
- Duch przeszłości - wystrasz Sophię przebrany w szaty pogrzebowe Janusa.
- Chodź ze mną, jeśli chcesz żyć - eskortuj Stałą do łodzi w porcie.
- Kto chce coś przekąsić - otruj Sophię i wszystkich radców podczas toastu.
- Wielkie show - ukończ ceremonię z kukłą zgodnie z planem.
- Sroka - zbierz 30 monet.
- Misja fabularna: Po drabinie społecznej - włącz się w intrygę i zaprezentuj Stałej dowody obciążające Sophię Washington.
- Wielkie kule ognia - podpal pochodnią koksownik w apartamencie.
- Spis treści: Hitman 2 - Poradnik, Solucja
- Opis misji: Hitman 2 - Wyspa Sgail, Stowarzyszenie Arki: Zoe Washington, Sophie Washington, Stała