Hitman 2 - Zatoczka Whittleton, Inne życie: Janus, Nolan Cassidy
Spokojna dzielnica z dwójką bandytów i wskazówkami do znalezienia.
Jest to kolejna misja w kampanii, która tym razem przeniesie nas do spokojnego miasteczka, a konkretnie do dzielnicy domków jednorodzinnych.
Pozorna sielanka niedługo się skończy, ponieważ w okolicy przebywają dwa cele, którymi ma zająć się główny bohater.
Zanim wykona swoją misję może też zdobyć dodatkowe informacje, realizując tym samym zadanie dodatkowe.
Na poniższej stronie opisaliśmy następujące elementy:
- Znajdź wskazówki
- Janus
- Nolan Cassidy.
Znajdź wskazówki
Dotarcie do ważnych informacji, dotyczących powiązania Janusa i Stałej, można prowadzić na własną rękę lub podczas wykonywania misji fabularnej o nazwie Ślad z okruszków.
Zacznij od ruszenia przed siebie. Po chwili dotrzesz do listonosza (1) rozmawiającego z jednym z mieszkańców. Pracownik poczty poprosi o pomoc w dostarczeniu paczki. Zgódź się i odbierz od niego przesyłkę (2).
Po jej zabraniu zacznij kierować się w stronę wskazanego domu. Zanim dostarczysz przesyłkę zwróć jednak uwagę na auto z napisem Bug Swat, które stoi z lewej strony. Znajdziesz przy nim pracownika firmy dezynfekującej domy (3). Ogłusz go w krzakach i przebierz się w jego rzeczy, co ułatwi kolejny krok.
Teraz udaj się do domu i wsadź paczkę do skrzynki (4), po czym wciśnij dzwonek (5), żeby wezwać właściciela. Samemu skieruj się natomiast do furtki z prawej (6), przez którą wejdziesz do ogrodu. Dzięki strojowi pracownika firmy nie będziesz zwracał na siebie uwagi.
W ogrodzie rusz przed siebie i wejdź przez okno do szopy. Na stoliku znajdziesz dokumenty (7) z datą spotkania, co będzie pierwszą z trzech wskazówek.
Aby zdobyć drugą wskazówkę skieruj się do domu Nolana Cassidy'ego. Okaże się, że garaż jest otwarty (8), dzięki czemu z łatwością dostaniesz się do środka. Pamiętaj tylko, aby nikt nie zauważył bohatera.
Po znalezieniu się w środku wystarczy udać się do drzwi, przez które dostaniesz się do domu. Po chwili w pomieszczeniu zostanie tylko jeden strażnik (9). Poczekaj, aż będzie stał tyłem, po czym podnieś taśmę z monitoringu (10) leżącą na stole.
Teraz trzeba będzie dotrzeć do odtwacza, aby obejrzeć taśmę. Skieruj się do domu obstawionego przez wrogich agentów. Najlepiej jest przeskoczyć przez płot od strony rezydencji, gdzie trwa przyjęcie. Ukryj się w krzakach i poczekaj, aż dwójka wrogów (11) skończy rozmawiać i odwróci się tyłem.
Skorzystaj wtedy z rynny (12), aby wdrapać się na daszek, z którego przez okno wejdź na strych. Kiedy się na nim znajdziesz zlokalizuj wejście na poddasze (13). Ściągnij na dół drabinę, wejdź na górę i skorzystaj z odtwarzacza, dzięki czemu zdobędziesz kolejną wskazówkę związaną z potwierdzeniem spotkania.
Następna wskazówka znajduje się w domu Janusa. Z miejsca, gdzie odbywa się impreza w ogrodzie przeskocz do sąsiedniego ogrodu, a stamtąd przez płot dostań się na posesję domu. Wylądujesz w krzakach, gdzie możesz zwabić, ogłuszyć i zaciągnąć strażnika (14).
Po uczynieniu tego dostań się na teren domu wchodząc przez okno (15). Po znalezieniu się w środku poczekaj, aż w kuchni zostanie pojedynczy wartownik (16), którego ogłusz, a ciało zaciągnij do pojemnika w garażu.
Dobrze, żeby na podłodze został pistolet, ponieważ spowoduje to, że za chwilę pojawi się drugi strażnik. Podniesie broń i zaniesie ją do garażu, więc wystarczy się na niego zaczaić w pobliżu auta i skorzystać z przebrania.
Teraz na dole domu będzie przebywał tylko Janus, którego możesz na dobrą sprawę już wyeliminować i gdzieś ukryć ciało. W chwili obecnej ważniejsze jest jednak skierowanie się do drzwi na lewo od kuchni. Znajdziesz za nimi kryjówkę właściciela domu.
Zejdź po schodach na dół i rozpraw się z przeciwnikiem (17). Po jego ogłuszeniu zlokalizuj fotografię (18) stojącą na narożniku stolika. Przyjrzyj się jej, dzięki czemu zdobędziesz ostatnią wskazówkę.
Nolan Cassidy
Nolan Cassidy przebywa w swoim domu w otoczeniu chroniących go agentów. Bezpośredni atak jest zatem utrudniony, ale jeśli odpowiednio się przygotujesz, to wyeliminowanie celu nie będzie aż takie trudne.
Aby wyeliminować Nolana skorzystamy z misji fabularnej Zgrillowany. Rozpoczynasz ją od udania się do domu, gdzie odbywa się przyjęcie. Podsłuchaj dwójkę właścicieli (1) na tarasie, a dowiesz się o otwartym przyjęciu.
Udaj się do ogrodu, gdzie się odbywa, po czym przejdź przez furtkę z lewej na teren drugiego podwórka. Uważaj, aby bohater nie został dostrzeżony przez właściciela (2). Następnie udaj się w lewo i podnieś butlę z propanem (3). Wróć z nią na przyjęcie i podłącz do grilla z lewej strony.
Następnie wejdź do domu i skieruj się na piętro. Zlokalizuj białe drzwi między dwoma obrazami. Przejdź przez nie, a trafisz do pomieszczenia z pomocnikiem kuchennym (4). Ogłusz go i załóż jego strój.
Zejdź na dół i wejdź do garażu. Na jednej z półek znajdziesz trutkę na szczury (5), którą podnieś.
Wróć do blatu przy grillu i obsłuż wszystkich gości czekających w kolejce (6). Kiedy będzie pusto skieruj się do domu Nolana i posłuchaj jego rozmowę z ochroniarzami. Następnie mężczyzna ruszy na obchód po domach.
W końcu dotrze na przyjęcie i podejdzie do grilla. Zanim do tego dojdzie użyj na jedzeniu trutki na szczury, po czym obsłuż Nolana (7). Po chwili zrobi mu się niedobrze i pójdzie do toalety w domu. Wyrusz za nim i utop go w klozecie (8), po czym wyjdź przez okno.
Janus
Janus jest starym, emerytowanym agentem posiadającym na koncie sporą liczbę ofiar. W końcu czas skrócić i jego życie.
Janusa możesz pozbyć się z łatwością już podczas zbierania wskazówek, co zostało opisane wyżej. Nic jednak nie stoi, aby rozprawić się z nim w inny sposób, na przykład podczas misji fabularnej o nazwie Ubij kreta. Możesz ją rozpocząć po tym, jak przy ulicy spotkasz tępiciela kretów (1) kłócącego się z policjantem.
Po zakończeniu rozmowy wyrusz za pracownikiem. Kiedy znajdzie się w pobliżu auta zwab go monetą w pobliskie krzaki (2), ogłusz go i zmień przebranie.
Rusz wzdłuż ulicy i od strony domu podejdź do barierek przy których znajdują się policjanci i technik (3). Kiedy nikt nie będzie patrzył ukryj się w krzakach (4), a z nich ukradnij materiały wybuchowe znajdujące się przy aucie.
Następnie udaj się do ogrodu Janusa i porozmawiaj ze strażnikiem (5), który powie o problemach z kretami. Kiedy skończy mówić umieść ładunek wybuchowy w dziurze w ziemi na grządce (6).
Kolejnych pięć dziur możesz zatkać różnymi przedmiotami, na przykład puszkami, które możesz znaleźć na stołach w ogrodzie, gdzie trwa przyjęcie. Po wypełnieniu wszystkich poinformuj o tym strażnika.
- Spis treści: Hitman 2 - Poradnik, Solucja
- Następnie: Hitman 2 - Wyspa Sgail, Stowarzyszenie Arki: Zoe Washington, Sophie Washington, Stała
Ten uda się do Janusa. Po chwili starzec (7) wyjdzie z domu i skieruje się w stronę grządki. Kiedy tam dotrze zdetonuj ładunek wybuchowy. Po rozprawieniu się z dwoma celami wystarczy opuścić miejsce misji.