Hitman 2 - Zatoczka Whittleton, Inne życie: misje fabularne
Różne sposoby zabicia Janusa i Nolana Cassidy'ego. Zadania: Ślad z okruszków, Dom na sprzedaż Ubij kreta, W zdrowym ciele, Walka ze szkodnikami, Zakaz palenia, Zgrillowany.
Misje fabularne to specjalny rodzaj zadań, które możesz wykonywać podczas przechodzenia kolejnych misji w kampanii.
Najczęściej zaczynają się od podsłuchania rozmowy kilku osób, które mogą posiadać informacje związane z którymś z celów, którego musimy się pozbyć.
Na poniższej stronie opisaliśmy misje fabularne z rozdziału Inne życie. Chodzi konkretnie o następujące zadania:
- Ślad z okruszków
- Dom na sprzedaż
- Ubij kreta
- W zdrowym ciele
- Walka ze szkodnikami
- Zakaz palenia
- Zgrillowany
Ślad z okruszków
Jest to misja fabularna, dzięki której możesz wykonać zadanie dodatkowe związane ze zbieranie wskazówek. Aby ją rozpocząć zlokalizuj listonosza rozmawiającego z mężczyzną (1) przy ulicy.
Następnie powiedz, że z chęcią dostarczysz przesyłkę od listonosza. Skieruj się w stronę domu, gdzie masz dostarczyć przesyłkę - zanim to uczynisz ogłusz pracownika firmy dezynfekcyjnej, który stoi przy furgonetce, ukryj ciało w krzakach i przebierz się w jego rzeczy.
Wsadź paczkę do skrzynki i zadzwoń dzwonkiem z lewej. Udaj się szybko do ogrodu przez przejście z prawej, wejdź do szopy i podnieś dokumenty (2) leżące na stoliku.
Aby zdobyć drugą wskazówkę skieruj się do domu Nolana i wejdź do środka przez garaż (3). Otwórz drzwi i poczekaj, aż w pomieszczeniu ze sprzętem wywiadowczym zostanie tylko jeden strażnik (4). Omiń go i podnieś taśmy ze stołu (5), po czym się wycofaj.
Udaj się teraz do domu obstawionego przez wrogich agentów i z ogrodu przejdź po rynnie (6) na górę (kiedy rywale nie będą patrzeć). Wejdź przez okno do domu i zlokalizuj wejście na strych. Kiedy się na nim znajdziesz użyj taśmy na odtwarzaczu.
Ostatnią wskazówkę znajdziesz w domu Janusa. Możesz się do niego zakraść przez okno lub skorzystać na przykład ze stroju pielęgniarza. Chodzi o dotarcie do drzwi znajdujących się na parterze, z lewej strony korytarza.
Prowadzą one do piwnicy, gdzie znajdziesz pokój pamięci Janusa. Na jednym ze stołów znajdziesz zdjęcie (7), które podnieś. W tym momencie misja się zakończy.
Dom na sprzedaż
Aby rozpocząć to zadanie zlokalizuj sprzedawcę ciasteczek (1). Kiedy klienci odejdą ukryj się w krzakach i zwab go w ich pobliże przy pomocy radia (2). Następnie ogłusz go i przebierz się w jego strój.
Pobiegnij do domu na drugą stronę ulicy i otwórz garaż przyciskiem z prawej. Wejdź do środka i podnieś truciznę. Wróć na stoisko, połóż babeczkę na talerzu i zatruj ją, kiedy podejdzie mężczyzna w seledynowym swetrze (jest to sprzedawca nieruchomości). Kiedy poczuje się niedobrze wyrusz za nim, ogłusz go, kiedy zacznie wymiotować i przebierz się w jego strój (ciało ukryj w wolnostojącym budynku).
Udaj się do Nolana i zaproponuj mu zwiedzenie mieszkania, które ma kupić. Oprowadź go po całym domu, kończąc na piwnicy. Skorzystaj z karty magnetycznej na czytniku, co wyłączy ochronę sejfu. W tym momencie zadanie się zakończy, a Nolana będziesz mógł wyeliminować, kiedy odprawi strażnika (np. uruchamiając system ochronny, kiedy wejdzie do pomieszczenia z laserami).
Ubij kreta
Jest to zadanie, w którym możesz pozbyć się Janusa. Aby je rozpocząć zlokalizuj mężczyznę rozmawiającego z policjantem (1). Okaże się, że chciał pozbyć się kretów z wykorzystaniem materiałów wybuchowych. Kiedy mężczyźni się rozejdą wyrusz za pracownikiem, zwab go w krzaki i tam ogłusz, po czym przebierz się w jego strój.
Dojdź do końca ulicy i zlokalizuj miejsce, gdzie policjant odniósł materiały wybuchowe (2). Poczekaj, aż nikt nie będzie patrzył, po czym, korzystając z osłony krzaków, wykradnij materiały wybuchowe.
Udaj się do ogrodu przed domem Janusa i porozmawiaj ze strażnikiem (3), który powie o pracy do wykonania. Po zakończeniu rozmowy wsadź materiały wybuchowe do dziury na grządce (4), a następnie zatkaj pozostałe dziury różnymi przedmiotami (najlepiej puszkami, które możesz zdobyć na przyjęciu odbywającym się u sąsiadów).
Kiedy skończysz poinformuj o tym strażnika. Po chwili z domu wyjdzie stary Janus. Kiedy podejdzie do dziury z materiałem wybuchowym aktywuj go, co doprowadzi do eksplozji, która zabije cel.
W zdrowym ciele...
To zadanie możesz rozpocząć po podsłuchaniu kobiety i mężczyzny stojących przy posągu w pobliżu drewnianego ogrodzenia. Dowiesz się od nich o chorobie Janusa. Pierwszym celem będzie zdobycie stroju pielęgniarza. Znajdziesz go (1) nieopodal wolnostojącego domu - wystarczy skorzystać z dzwonka przy pobliskim rowerze, aby zwabić go w pobliże krzaków i tam ogłuszyć oraz zdobyć strój.
Udaj się do domu Janusa, gdzie zostaniesz odprowadzony do gospodarza. Rusz z nim na piętro i poczekaj, aż skończy rozmawiać. Po chwili jeden ze strażników poprosi, abyś wyruszył za nim i poczekał do momentu sprawdzenia tożsamości pielęgniarza. Od tej pory będziesz miał 5 minut na wykonanie zadania.
W pokoju zlokalizuj wejdzie na strych. Skorzystaj z niego, a po dostaniu się na górę wyjdź na zewnątrz przez okno, a potem przez kolejne dostań się do domu. Uważając na wartowników wróć do pokoju Janusa (2).
Powiedz, aby wyruszył za tobą do łazienki. Dostań się do tego pomieszczenia omijając wartowników. Następnie powiedz mężczyźnie, aby się położył. Zacznij wykonywać badanie, a potem uduś cel poduszką.
Walka ze szkodnikami
Misja, w której możesz pozbyć się Nolana. Zacznij od skierowania się w stronę placu budowy i podsłuchania dwóch robotników (1). Wejdź na plac, podnieś łom leżący na beczce i otwórz nim kontener, gdzie znajdziesz truciznę.
Następnie udaj się do żółtej furgonetki i po ogłuszeniu technika (2) przebierz się w jego strój. Wejdź na teren ogrodu i wlej truciznę do mechanizmu (3), po czym skieruj się w lewo i po rynnie (4) wejdź na piętro i dostań się do środka przez okno (5).
Przejdź po cichu do pomieszczenia z prawej, gdzie znajduje się zbrojownia. Zaczaj się na dwóch wartowników i wyeliminuj ich jednego po drugim, po czym ukryj ciała w szafie. Następnie zbij szybę w szafce z bronią i szybko opuść dom przez okno.
Zejdź na dół i uruchom maszynę, do której wlałeś truciznę. Po chwili cały dom zapełni się zielonym dymem, a wszyscy przebywający w środku zemdleją. Wystarczy teraz wejść do środka i rozprawić się z nieprzytomnym Nolanem.
Zakaz palenia
W tym zadaniu będziesz mógł pozbyć się Janusa. Skieruj się do ogrodu posiadłości sąsiadującej z tej, gdzie odbywa się przyjęcie. Podsłuchaj właściciela (1), który powie o nałogu Janusa - paleniu. Kiedy się o tym dowiesz podnieś papierosy leżące w krzakach (2).
Wejdź na teren ogrodu Janusa i zakradnij się do szopy, gdzie znajdziesz klucz francuski. Następnie wejdź do domu Janusa (możesz wejść przez okno od strony ogrodu) i, uważając na wartowników, dostań się na piętro. Po dotarciu do pokoju Janusa zostaw paczkę papierosów na stoliku.
Kluczem poluzuj butlę z tlenem i ukryj się w bezpiecznym miejscu. Kiedy Janus przyjdzie zapalić dojdzie do eksplozji, która go zabije.
Zgrillowany
Misja fabularna, w której można pozbyć się Nolana. Udaj się do domu, gdzie jest wywieszony napis Welcome i podsłuchaj dwójkę właścicieli (1), którzy mówią o otwartej imprezie. Następnie przejdź przez teren z imprezą na sąsiednie podwórko i po cichu wykradnij butlę z propanem (2), którą następnie umieść przy grillu.
Wejdź do domu i udaj się na piętro. W jednym z pomieszczeń spotkasz stojącego samotnie pomocnika kucharza. Ogłusz go i przebierz się w jego strój. Następnie zejdź do garażu i podnieś trutkę na szczury (3).
Udaj się do domu Nolana i podsłuchaj go. Po chwili wyruszy na obchód dzielnicy. Wróć na imprezę, podejdź do grilla i zacznij serwować gościom dania. Kiedy pojawi się Nolan (4) zatruj trutką jedzenie i obsłuż go.
- Spis treści: Hitman 2 - Poradnik, Solucja
- Opis misji: Hitman 2 - Zatoczka Whittleton, Inne życie: Janus, Nolan Cassidy
Po chwili mężczyzna uda się wymiotować do toalety. Wyrusz za nim, wejdź do łazienki i rozpraw się z nim.