Hitman - Trening prowadzony i swobodny trening
Ukończenie misji treningowej oraz wyzwania na pierwszej mapie.
Misję treningową poprzedzać będzie krótkie, interaktywne wprowadzenie w bazie. Musisz tu po prostu obrócić się i przejść przez jedyne możliwe drzwi, a następnie obejrzeć animowaną sekwencję wideo.
Zadanie wprowadzające, pełniące także rolę samouczka, na pierwszym etapie prowadzić cię będzie od punktu do punktu. Twoim celem jest Kalvin Ritter, elegancko ubrany mężczyzna z ciemnymi okularami. Przechadza się on swobodnie po jachcie, a gra w treningu prowadzonym pokaże ci jedną z opcji jego zlikwidowania.
Najpierw podążaj w lewą stronę i wejdź przez okno do magazynku. Ukucnij i zakradnij się za plecy mężczyzny w żółtym uniformie, po czym obezwładnij go, przebierz się w jego ubranie i przeciągnij ciało do toalety. Nie łam karku mężczyźnie, gdyż i tak się nie ocknie przedwcześnie.
Teraz wejdź na jacht przez wjazd dla samochodów. Unikaj bezpośredniej konfrontacji z postaciami, które mają nad swoimi głowami białe kropki. Gdy znajdziesz się w polu ich widzenia, zaczną coś podejrzewać. Może to spowodować wszczęcie alarmu, w takich sytuacjach najlepiej szybko zniknąć za rogiem, nawet biegnąc.
Przejdź na rufę statku, gdzie znajduje się obecnie twój cel. Po krótkiej rozmowie podążaj za nim po schodach, lecz zachowuj bezpieczną odległość kilku kroków. Udaj się do oznaczonego pokoju, gdzie znajduje się kucharz. Obezwładnij go, użyj jego ubrania, a następnie wrzuć ciało do zamrażarki przy ścianie.
Udaj się na wyższy poziom, podejdź do prowizorycznego baru i wykonaj interakcję, aby wtopić się w tłum. Będąc członkiem załogi nikt nie powinien zwracać na ciebie uwagi. Po podsłuchanych rozmowach odejdź od baru i śledź swój cel, podążając jeszcze wyżej. Wejdź przez okienko widoczne na poniższym obrazku, uprzednio upewniając się, że nikt cię nie obserwuje.
Obserwuj przebieg spotkania swojego celu z mężczyzną w kapeluszu ubranym na biało, po czym wyciągnij pistolet z tłumikiem i strzel mu prosto w głowę. Możesz także zabić jego rozmówcę, aby kupić sobie więcej czasu na ucieczkę, ale jeśli po zneutralizowaniu obiektu od razu zaczniesz się ewakuować, powinieneś bez problemu nie dać się wykryć.
Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia
Następnie: Hitman - Egzamin końcowy
Jacht możesz opuścić podążając do punktu startu zadania i wykonując interakcję na samochodzie, lecz znacznie szybszą i krótszą drogą będzie przejście na najwyższy pokład. Znajduje się tam atrapa śmigłowca, przy którym również istnieje opcja ewakuacji.
Teraz czeka cię swobodny trening, odbywany na tej samej planszy. Różnica jest jednak taka, że nie otrzymasz tu żadnych podpowiedzi. Możesz więc powtórzyć rozegrany scenariusz, ale także znaleźć inny sposób na likwidację celu.
Wyzwania
Poniżej znajdziesz wyzwania, które można ukończyć na pierwszej mapie. Dobrze jest się z nimi zapoznać, gdyż ułatwią rozeznanie w tym, co jest tutaj możliwe w ramach pozbycia się celu.
- Nie do spożycia przez ludzi - Otruj cel, korzystając z trutki na szczury.
- Podejdź tu na chwilę... - Odwróć uwagę ochroniarza, za pomocą generatora
- Prywatne spotkanie - Przebierz się za Norfolka. Spotkaj się z celem.
- Klasyczna robota - Zlikwiduj cel za pomocą garoty.
- O ironio - Zlikwiduj Kalvina Rittera poprzez utopienie.
- Przejście dla ochrony - Wejdź na jacht w przebraniu pracownika ochrony.
- Witaj wśród załogi! - Znajdź przebranie członka załogi jachtu w kabinach na pokładzie 00.
- Coś się tu wala - Połóż gdzieś broń i poczekaj, aż znajdzie ją ktoś z ochrony.
- Dajcie temu kaskaderowi premię! - Zlikwiduj cel, korzystając ze zdalnego ładunku wybuchowego.
- Przechowywać w bezpiecznym miejscu - Znajdź trutkę na szczury na pokładzie 00.
- Sprzątacz - Ukryj cel w szafie.
- Używać tylko w sytuacjach alarmowych - Zlikwiduj cel, pozorując wypadek z szalupą ratunkową.