Hitman - Hokkaido, Situs Inversus: Likwidacja Ericha Sodersa
Cztery metody pozbycia się drugiego z celów.
Erich Soders do pacjent, który czeka na skomplikowaną i bardzo długą operację przeszczepu serca. Mężczyzna cierpi na rzadką chorobę, która polega na odwróceniu stron, po których znajdują się niektóre z organów w ciele człowieka. Dzięki temu, że mężczyzna spędzi na stole sporo czasu, nie będziemy musieli specjalnie się spieszyć.
Choć wszystkie cztery sposoby na zabicie Ericha Sodersa można osiągnąć startując z naszego pokoju, w przebraniu pacjenta, tak najpierw sugerujemy zlikwidowanie Yuki Yamazaki. W niektórych, choć nie wszystkich, przypadkach będzie ci po prostu łatwiej poruszać się po niektórych częściach obiektu.
Jedną z możliwości będziesz musiał jednak zacząć niezwłocznie, gdyż jest ograniczona czasowo. Zaznaczymy to wyraźnie w tekście, abyś wiedział, skąd wzięła się potrzeba błyskawicznego podjęcia tej możliwości.
Cele:
- Herold - Zlikwiduj Ericha Sodersa
Zobacz także: szczegółowa mapa lokacji w Hokkaido - z oznaczonymi przedmiotami kluczowymi, ubraniami, wyzwaniami oraz bronią. Możesz też sprawdzić dodatkowe wyzwania w Hokkaido.
Opcja 1: Serce nie sługa
Początkowo musisz dostać się na zerowy poziom, skąd wejdziesz na pierwszy, a konkretnie do części, do której dostęp mają tylko pracownicy medyczni. Możesz tam przemykać za plecami innych w dowolnym ubraniu i nie będzie to trudne. Łatwiej będzie się tam jednak dostać w przebraniu instruktora jogi, dzięki czemu nie wzbudzisz podejrzeń w przypadku części pomieszczeń na tym poziomie. Strój zdobędziesz wykonując drugą opcję pozbycia się Yuki Yamazaki.
Musisz dostać się do skąpanej w mroku i czerwonym świetle sali, gdzie podsłuchasz rozmowę dwóch mężczyzn. Gdy będą stali do ciebie plecami, wtop się w otoczenie, ukrywając się na stole. Poznasz w ten sposób kilka interesujących faktów na temat kuratora i neuroczipa zmieniającego nastrój.
Przejdź za plecami mężczyzn do przeszklonego pomieszczenia, gdzie zbadasz notatki asystenta naukowego. W tym samym pokoju znajdują się także rejestratory, gdzie możesz zniszczyć dowody - nagrania z kamer, które uchwyciły twoją obecność. Teraz musimy odnaleźć sterownik wspomnianego neuroczipa. W tym celu możesz udać się do miejsca, gdzie przedziurawiałeś beczkę w jednym ze sposobów na pozbycie się pierwszego celu.
Przyczep się tam do rury i zjedź na dół, po czym wejdź przez otwarte okno obok. Powinieneś znaleźć się w pomieszczeniu, gdzie pozyskasz pilot do zmieniania nastroju. Podnieś go i udaj się z powrotem do ciemnych, medycznych pomieszczeń.
W sporym korytarzu, przy ścianie z miejscami na ciała, rozmawia dwóch mężczyzn. To właśnie jeden z nich ma wszczepiony neuroczip. Ukryj się za wózkiem, na którym leży ciało motocyklisty i użyj pozyskanego przedtem pilota do zwiększenia dawki. Po krótkiej chwili kustosz pójdzie do sejfu. Zakradnij się przy drzwiach ukazanych na poniższym obrazku.
W momencie, gdy ochroniarze opuszczą sejf i będziesz pewny, że cię nie zauważą, błyskawicznie wbiegnij do środka. Pozbaw przytomności kustosza, a jego ciało schowaj w szafie obok. Przebierz się w jego ubranie, a następnie użyj elektronicznego panelu do otwarcia komory z sercem, po czym zniszcz je przez rozgniecenie. Mało subtelne, ale za to skuteczne.
Opcja 2: Pomyłka lekarska
Najkrótszą drogą do tej metody jest rozpoczęcie w spa. Wyjdź na zewnątrz i skieruj swe kroki w lewo, gdzie znajduje się wejście do budynku strzeżone przez dwóch strażników. Poczekaj, aż pójdą na obchód, ale nie wchodź do środka, tylko rusz przed siebie, po drodze zyskując śrubokręt znajdujący się na tyle maszyny budowlanej. Może przydać ci się później.
Idź dalej, aż trafisz w okolicę lądowiska dla helikopterów. Zeskocz na schodki obok i poczekaj, aż zejdzie tam majster. Pozbaw go przytomności, a następnie zaciągnij go dalej, aż za zakręt. Możesz się przebrać i poczekać na pilota. Zejdzie tam w końcu sam, ale możesz również odwrócić jego uwagę, rzucając choćby śrubokrętem.
W tym samym miejscu pozbaw go przytomności, przebierz się, a ciało wciągnij do pomieszczenia obok, ignorując przy tym śpiącego strażnika. Podejdź od frontu lądowiska, gdzie po chwili powinien pojawić się szef zespołu chirurgów. Porozmawiaj z nim chwilę, a następnie zaprowadź do pomieszczenia, gdzie zażyje leki.
Teraz masz dwie opcje. Jeśli chcesz mieć czyste ręce, po prostu poczekaj. Gdy leki zaczną działać, mężczyzna pójdzie do szpitala, gdzie sam rozprawi się z celem. Jeśli chcesz natomiast wziąć tę odpowiedzialność na siebie, poczekaj aż szef wyjdzie z pomieszczenia.
Pozbaw go przytomności, a następnie zaciągnij jego ciało do szafy, ponownie ignorując strażnika. Przebierz się w jego ubranie. Obok strażników przy helikopterze po prostu przebiegnij z prawej strony. Jeden z nich będzie podejrzliwy w stosunku do twojej osoby, ale nie powinien zdążyć cię rozpoznać.
W środku, unikając podejrzliwych osób, dotrzyj do panelu sterującego ramionami robota chirurgicznego. Wykonaj interakcję, a następnie wybieraj kolejne opcje: aktywowanie ramię manipulatora, wbicie igły dosercowej i pobranie krwi. Ostatnie chwile życia twojego celu będą dość drastyczne. Taka praca.
Opcja 3: Duch w maszynie
Tę możliwość również możesz zacząć w spa, skąd dostaniesz się dość łatwo do środka budynku, rozpoczynając swoją wędrówkę tak samo jak w poprzednim przypadku. Tym razem jednak wejdź do środka i przemykając za plecami podejrzliwych osób pozyskaj klucz francuski z szafki narzędziowej. Opcja ta jest jeszcze łatwiejsza do wykonania po ukończeniu opcji Gorące źródła, gdzie już wcześniej zdobyliśmy przedmiot i zlikwidowaliśmy pierwszy cel.
Udaj się w okolicę wejścia do restauracji sushi i wejdź do łazienki. Ogłusz znajdującego się tam mężczyznę i wciągnij go do kabiny po prawej stronie, gdzie schowasz jego ciało w szafie. Możesz się także przebrać. Teraz poczekaj, aż przy jednych z drzwi pojawi się strażnik. Otwórz drzwi i upuść klucz, aby zwrócić jego uwagę.
Przebierz się w jego ubranie, a ciało pozostaw w szafie. Co jakiś czas w okolicy pojawiać się będzie czarnowłosy mężczyzna w okularach i lekarskim kitlu. Jego również musisz zanęcić do łazienki i pozyskać ubranie, ciało pozostawiając po prostu w kabinie po prawej, gdyż w szafie może już nie być miejsca.
Wyjdź z łazienki, po czym wejdź do pomieszczenia naprzeciwko. Na biurku przy wielu monitorach odnajdziesz podręcznik do systemu chirurgicznego KAI, z którego treścią powinieneś się zapoznać. W ten sposób rozpoczniesz możliwość. Udaj się przez drzwi z napisem Gama, skąd dotrzesz do przeszklonego korytarza. Udaj się na wyższy poziom.
Dotrzesz w ten sposób do pomieszczenia z jednostką centralną KAI, które przypomina typową serwerownię. Aby dokonać sabotażu, wykonaj interakcję na jednej z szaf. Po błędnej próbie system uruchomi się ponownie. Musisz w tym momencie obserwować główny panel, na którym wyświetli się prawidłowa kolejność wyłączania poszczególnych elementów. Za każdym razem będzie inna, więc nie przegap tego momentu.
Wykonaj interakcje na szafach w kolejności, którą pokazał ci panel, a następnie otwórz drzwi. Gdy minie cię strażnik, podejdź do panelu naprzeciwko i uszkodź go, zabijając tym samym Ericha Sodersa. Lojalnie ostrzegamy, finisz będzie bardzo brutalny.
Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia
Zobacz też: Hitman - Hokkaido, Situs Inversus: Likwidacja Yuki Yamazaki
Opcja 4: Przemiana
Tę możliwość musisz wykonać na początku, Yuki Yamazaki może poczekać. Ostatnia metoda jest bowiem ograniczona czasowo, ale za to dość prosta, możesz wykonać ją z powodzeniem startując ze swojego pokoju. Wyjdź i skieruj się na korytarz, gdzie prędzej czy później trafisz na zabandażowanego mężczyznę. Wejdź na wyższe piętro, gdzie w łazience powinieneś pozbawić przytomności znajdującego się tam mężczyznę.Ciało włóż do szafy w kabinie po prawej stronie.
Teraz śledź zabandażowanego mężczyznę, a gdy porozmawia z kobietą, a potem przez telefon, stań przed jego twarzą. Z pewnych powodów będziesz dla niego podejrzany. Gdy zacznie za tobą iść, zaprowadź go do łazienki, gdzie pozbawisz go przytomności. Ciało zostaw w szafie i pozyskaj jego ubranie. Teraz poczekaj na wezwanie Jasona Portmana przez interkom. Udaj się wówczas na rozmowę z panią doktor i udaj się za nią.
Dotrzesz w ten sposób do biało-pomarańczowego pomieszczenia. Po krótkim wprowadzeniu wejdź do sąsiedniego pokoju i zajmij miejsce na stołku. Bandaże zostaną zdjęte, a ty w tym momencie pozbaw lekarza przytomności, ciało schowaj do szafy i użyj jego ubrania.
Gdy już się przebierzesz, skieruj swe kroki do najbliższej klatki schodowej. Zejdź na sam dół, gdzie z ciemnego pomieszczenia zabierzesz śrubokręt znajdujący się na rozkładanej, niewielkiej drabinie. Teraz wejdź przez drzwi na poziomie oznaczonym jako 1 - Surgery. Omiń strażników, pozostawiając ich po swojej lewej stronie i wejdź przez drzwi naprzeciwko. Wyłącz znajdujący się tam respirator (1).
Teraz błyskawicznie udaj z powrotem na klatkę schodową i wejdź przez drzwi z cyfrą 2 na ścianie obok. Wbiegnij przez drzwi z żółtym znakiem ostrzegawczym na nich, a w środku sabotuj moduł bezpieczeństwa. Użyjesz do tego pozyskanego przed chwilą śrubokrętu. Błyskawicznie podejdź do panelu defibrylatora (2) i przeciąż go, pozbywając się tym samym celu. Jeśli zrobisz to zbyt wolno, będziesz musiał powtarzać cały czas poczynając od wyłączenia respiratora na poziomie 1.