Hitman - Kolorado, Bojownicy o wolność: Mapa
Tajne pomieszczenie i piwnica, teren farmy oraz rezydencja, czyli sekrety Kolorado.
Stan Kolorado w USA kojarzy się pewnie większości z pięknymi widokami i relatywnie dobrą pogodą. W przypadku zlecenia Agenta 47 nie wystawimy jednak nosa za ponurą i przejętą przez tajną organizację przestępczą, farmę. Nie przyjechaliśmy tu jednak na wakacje.
Terenem działań jest głównie duży obszar farmy, ale też dwupiętrowa rezydencja z tajemniczą piwnicą, w której prowadzone są pewne eksperymenty. Znajdują się tam też drzwi do schronu, do którego będziesz musiał udać się po rozprawieniu z czterema celami.
Poniżej możesz zapoznać się z mapami poziomów dostępnych w Kolorado z pominięciem najwyższego, który jest jedynie szczytem wieży ciśnień i nie znajdują się tam żadne przedmioty. Obok niej jest za to jedno z miejsc do ewakuacji po skończonej misji.
Cele w Kolorado:
- Likwidacja Ezry Berga, Seana Rose'a, Penelope Graves i Mai Parvati
- Likwidacja Seana Rose'a innymi sposobami
- Pokój dowodzenia
Poziom 0
Zerowy poziom to tak naprawdę tylko piwnica rezydencji oraz schron, do którego dostaniesz się dopiero po zlikwidowaniu wszystkich celów. Domyślnie znajdziesz tam klucze do garażu i piwnicy oraz nowoczesną strzykawkę z trucizną.
Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.
Poziom 1
Pierwszy poziom to generalnie cały teren farmy, a także małe budynki na niej i parter rezydencji. Oznaczyliśmy tutaj wszystkie zabójcze bronie, a także przedmioty kluczowe, wśród których znajdziesz między innymi klucz do pokoju Rose'a w rezydencji, nitroglicerynę, substancję halucynogenną czy też odznakę Interpolu, którą posiada jeden ze strażników.
Odnajdziesz też tu kilka ubrań, jak chociażby elitarnego żołnierza milicji w rezydencji, technika czy też… stracha na wróble.
Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.
Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia
Następnie: Hitman - Kolorado, Bojownicy o wolność: Wyzwania
Poziom 2
Drugi poziom to piętra zaledwie trzech budynków. Najwięcej ciekawostek znajdziesz na górze rezydencji. Oznaczyliśmy tutaj nie zabójcze bronie, służące do ogłuszania, a także kilka kluczowych przedmiotów: drukarkę 3D, telefon hakera, wybuchającą baterię czy też nitroglicerynę.
Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.