Skip to main content

Hitman - Kolorado, Bojownicy o wolność: wszystkie cele

Likwidacja Ezry Berga, Seana Rose'a, Penelope Graves i Mai Parvati w jednej sesji.

W Kolorado musisz pozbyć się aż czterech celów, a gra przewidziała dla ciebie zaledwie sześć możliwości ich zlikwidowania. Poniżej przedstawiamy sposób, w którym możesz wcielić się w większość pracowników na terenie dawnej farmy, a jednocześnie wykorzystać cztery możliwości dotyczące czterech celów w jednym podejściu.

Pozostałe dwie możliwości są przypisane do jednej z postaci. Jeśli więc chcesz sprawdzić pozostałe metody likwidacji Seana Rose'a, przejdź na wskazaną stronę naszego poradnika. Zatem jeśli preferujesz ambitne podejście, proponujemy skorzystać z poniższego opisu.

Pamiętaj jednak, że najlepiej jest zachować wskazaną kolejność. Przeskakiwanie pomiędzy możliwościami też jest możliwe, ale będzie wówczas znacznie trudniejsze, a to ze względu na konieczność częstszego przebierania się i kluczenia po mapie, co nienaturalnie wydłuży rozgrywkę.

Cele:

  • Śledczy - Zlikwiduj Ezrę Berga
  • Dowódca - Zlikwiduj Seana Rose'a
  • Instruktorka - Zlikwiduj Mayę Parvati
  • Analityczka - Zlikwiduj Penelopę Graves

Zobacz także: szczegółowa mapa lokacji w Kolorado - z oznaczonymi przedmiotami kluczowymi, ubraniami, wyzwaniami oraz bronią. Możesz też sprawdzić dodatkowe wyzwania w Kolorado.


Opcja 1: Język na supeł

Na początku naszym celem będzie likwidacja Ezry Berga. Misję rozpocznij od pierwszego położenia, ale skorzystaj z dostawy zdalnego ładunku burzącego w szopie na południowym obszarze farmy. Nie będziemy jednak nic wyburzać, ładunek pozostanie jedynie przynęta dla strażnika w pewnym momencie gry.

Wejdź do szopy przed tobą, skąd zabierzesz ładunek, a następnie wyjdź i schowaj się za generatorem. Podsłuchasz tam rozmowę, która uruchomi możliwość. Wyłącz generator, ukryj się za taczką nieopodal i zajdź od tyłu mężczyznę, który postanowił sprawdzić, co się stało. Pozbaw go przytomności, a także zabierz ubranie i broń.

Możesz także rzucić dodatkowo monetą w kierunku skrzyni, do której wówczas bardzo szybko włożysz nieprzytomnego mężczyznę.

Po zdobyciu ubrania i broni udaj się do szopy widocznej na kolejnym obrazku. W jej środku znajduje się zawsze jeden ze strażników, a od czasu do czasu pojawia się także tam cel. Niestety, na zewnątrz, tuż przy oknie, znajduje się też drugi strażnik, którego możesz najpierw pokonać, gdy pierwszy będzie odwrócony do ciebie plecami. Musisz być jednak bardzo szybki i błyskawicznie włożyć ciało do skrzyni obok.

Jeśli nie czujesz się zbyt pewnie, upuść pod nogami strażnika na zewnątrz ładunek wybuchowy i natychmiast się oddal. Mężczyzna nie będzie wiedział skąd wziął się przedmiot i odniesie go w bezpieczne miejsce. W tym czasie możesz wejść do szopy przez okno, gdy drugi strażnik będzie tam sam. Zrób to, gdy będzie odwrócony plecami lub odwróć jego uwagę monetą. Szybko pozbaw go przytomności i przebierz się, a ciało włóż do szafy. Podnieś także jego broń, aby nie zwracała niepotrzebnie uwagi. Przykładowo, wyrzuć ją do kubła na śmieci obok.

Likwidacja pierwszego strażnika musi odbyć się błyskawicznie i bez świadków. Podobnie, jak wrzucanie jego ciała do skrzyni obok.

Upewniając się, że do szopy nie zbliża się jeden z celów, szybko zbierz wszystkie przedmioty z półek, w tym nitroglicerynę, klucz francuski, a przede wszystkim narkotyki halucynogenne, śrubokręt i klucz do piwnicy znajdujący się na biurku. Na jednym z regałów znajdziesz też notatki ucznia, z których wynika, że jeśli odkręcimy butlę z gazem w szopie, to spowoduje ona wybuch zabijający nasz cel. Ten sposób jednak nie ma nic wspólnego z opisywaną możliwością.

Gdy już pozyskasz klucz, wyjdź oknem i udaj się do rezydencji w południowo-zachodniej części mapy, czyli w lewym górnym rogu, tuż obok szopy. Kierując się tam uważaj, aby unikać spojrzeń podejrzliwych osób. Nie będzie ich jednak zbyt wiele. Wejdź do środka, po czym schodami udaj się do piwnicy. Otwórz drzwi, gdy nikt nie będzie patrzył.

Na dole znajdować się będzie prawdopodobnie jeden strażnik. Włącz bojler, aby odwrócić jego uwagę, po czym zajdź go od tyłu, pozbaw przytomności, a ciało wrzuć do skrzyni w rogu pomieszczenia. Wyłącz bojler i podnieś upuszczoną broń, a następnie przedawkuj lekarstwo w aparaturze na stoliku. Poczekaj na swój cel, zabij go w dowolny sposób, a ciało schowaj do skrzyni.


Opcja 2: Nieczysty

Kolenym celem jest Sean Rose. Nie zmieniając ubrania po zlikwidowaniu poprzedniego celu, udaj się do szklarni widocznej na poniższym obrazku. Wejdź do środka tylko i wyłącznie wtedy, gdy w środku nie będzie znajdować się kobieta w towarzystwie dwóch ochroniarzy. Po prawej stronie na półce znajdziesz osobisty dziennik Penelopy Graves. Zapoznaj się z jego treścią.

Jeśli wejdziesz do szklarni, gdy w środku będzie znajdować się kobieta, nie będziesz mógł zapoznać się z treścią dziennika.

Teraz musisz zdobyć narkotyki halucynogenne. Jeśli trzymałe się naszego opisu pierwszej opcji powyżej, powinieneś mieć już ten przedmiot. Jeśli nie, udaj się do szopy i wykonaj instrukcję możliwości Język na supeł. Po pozyskaniu substancji udaj się na południową stronę rezydencji, gdzie zatrujesz paczkę papierosów. Uważaj jednak na podejrzliwych strażników. Zrób to wtedy, gdy nikt nie będzie widział.

Akurat w tym przypadku palenie nie zabije, ale na pewno ułatwi nam pracę.

Wcześniej dowiedziałeś się z dziennika o nerwicach natręctw swojego celu. Wejdź do budynku, na parterze wykonaj interakcję na dużym zegarze przy ścianie. Musisz posiadać śrubokręt. Wejdź na górę, unikając jednego ze strażników. Wyjdź na taras przez otwarte okno i skręć w lewo. Poczekaj, aż strażnik przy kolejnym oknie schowa się do środka, po czym wejdź do pomieszczenia i pozbaw go przytomności. Ciało włóż do szafy w sypialni obok. Pozbądź się także upuszczonej przez niego broni.

Teraz pozostaje wykonać interakcję na ołówkach leżących na biurku. Schowaj się potem w sypialni, a przy okazji podnieś nitroglicerynę i wybuchową baterię znajdujące się przy laptopie. Poczekaj, aż cel zauważy ołówki, po czym zdenerwuje się i pójdzie zapalić. Wówczas szybko wbiegnij do łazienki i wydostań się drugimi drzwiami. Unikając podejrzliwych strażników zbiegnij na dół i wydostań się na zewnątrz.

Udaj się w miejsce, gdzie zatrułeś papierosy. Gdy mężczyzna zapali i zacznie mieć halucynacje, uda się do składziku obok. Wejdź za nim, utop w balii, pozostawiając zwłoki w środku lub wyrzucając je przez okno, a następnie wkładając je do skrzyni. Mężczyzna upuści także klucz do pokoju. Możesz go zabrać.


Opcja 3: Przesłuchanie

Czas na pozbycie się Penelope Graves. Podsłuchaj rozmowę dwóch mężczyzn w północno-zachodnim krańcu mapy, przy zbiorniku z gnojówką. Teraz musisz ukraść odznakę Interpolu. Udaj się w miejsce z poniższego obrazka i poczekaj, aż za tobą będzie znajdować się tylko jeden strażnik. Odkręć kran, a gdy postanowi to sprawdzić, zajdź go od tyłu, pozbaw przytomności, schowaj ciało do skrzyni i podnieś broń, którą możesz wyrzucić do kubła na śmieci obok.

Po chwili powinien przyjść drugi mężczyzna, który posiada poszukiwaną odznakę Interpolu. Powtórz czynność i błyskawicznie wrzuć jego ciało do skrzyni i koniecznie zabierz jego broń z widoku, a także odznakę. Przebierz się w jego ubranie, jeśli nie masz takiego samego na sobie. Po chwili powinna pojawić się tu Penelope Graves, nasz cel. Porozmawiaj z nią.

Pozbycie się dwóch strażników musi być sprawne i pozbawione niedociągnięć. Nie zapominaj o zabieraniu upuszczonych broni, które mogą niepotrzebnie zaalarmować innych.

Udaj się do szopy przy zbiorniku na gnojówkę i poczekaj na kobietę. Po krótkiej rozmowie Graves wyjdzie na zewnątrz i oprze się o płot przy zbiorniku z gnojówką. Popchnij ją, aby wpadła do środka, dzięki czemu jej śmierć zostanie uznana jako wypadek, a ty zyskasz zaliczenie wyzwania.


Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia

Następnie: Hitman - Kolorado, Bojownicy o wolność: Likwidacja Seana Rose'a - pozostałe możliwości


Opcja 4: Szpica

Ostatni cel to Maya Parvati. Możliwość rozpoczniesz od podsłuchania dwóch ogrzewających się mężczyzn lekko na północ od rezydencji. Najpierw musisz przebrać się za dowódcę grupy uderzeniowej. W tym celu udaj się do budynku z piętrowymi łóżkami na wschodzie mapy. Wejdź do małego pomieszczenia po prawej stronie i przelej kran, po czym wyjdź na zewnątrz. Gdy mężczyzna pójdzie sprawdzić co się stało, pozbaw go przytomności i zabierz ubranie.

W ten sam sposób pozbądź się drugiego mężczyzny, ale zwracając jego uwagę monetą w drugim pomieszczeniu, skrajnie po drugiej stronie budynku. Teraz udaj się na rozmowę z Mayą Parvati. Wejdź do budynku, gdzie ma odbyć się odprawa treningowa. Zanim weźmiesz w niej udział, zabierz łom znajdujący się na tyle samochodu, a także strzelbę z okolic wyświetlanego obrazu. Po odprawie szybko wyjdź na zewnątrz, gdzie wyłączysz system bezpieczeństwa.

Lepiej, aby nikt nie widział, gdy wyłączasz system bezpieczeństwa.

Teraz zajmij wyznaczoną pozycję, ale nie przed taranem! Gdy uruchomi się odliczanie, szybko strzel używając shotguna do wszystkich manekinów znajdujących się w samochodzie, a następnie otwórz tylne drzwi za pomocą łomu i pozyskaj dokumenty. Sesja treningowa zakończy się. Poczekaj, aż twój cel ustawi się na linii tarana. Uruchom go przyciskiem znajdującym się na prawo od limuzyny, tuż za czerwono-białą betonową osłoną. Po zlikwidowaniu celu oddal się z miejsca zbrodni, aby uniknąć podejrzeń. Aby zakończyć misję w Kolorado, musisz jeszcze odwiedzić pokój dowodzenia, gdzie czeka cię ostatnie, małe zadanie.

Zobacz także