Skip to main content

Hitman - Marrakesz, Złota Klatka: Likwidacja obu celów naraz

W efektowny sposób likwidujemy cele z Marrakeszu.

Ktoś mógłby powiedzieć, że zabicie dwóch mężczyzn za jednym zamachem to kwestia lenistwa. Inny rzekłby, że profesjonalizmu. My za to powiemy, że decydując się na takie rozwiązanie na pewno nie uzyskacie maksymalnej czy nawet dobrej oceny w podsumowaniu misji. Ta wytyczna pociągnie bowiem za sobą śmierć co najmniej kilku niewinnych żołnierzy. Miejsce tego świadomość.

Cele:

  • Generał - Zlikwiduj generała Rezę Zaydana
  • Bankier - Zlikwiduj Clausa Hugo Strandberga

Zobacz także: szczegółowa mapa lokacji w Marrakeszu - z oznaczonymi przedmiotami kluczowymi, ubraniami, wyzwaniami oraz bronią. Możesz też sprawdzić dodatkowe wyzwania w Marrakeszu.


Opcja: W głąb króliczej nory

Śmiało możesz rozpocząć w garniturze i domyślnym miejscu. Na początku udaj się w północno-zachodni kraniec mapy, gdzie odnajdziesz budynek z wieloma dywanami na zewnątrz. Wejdź do jego środka i od razu skręć w lewo na schody, aby dostać się na dach. Znajduje się tam kobieta rozmawiająca przez telefon. Gdy będzie odwrócona do ciebie plecami, szybko podejdź do wersalki i zbadaj plan ewakuacji.

To nie czas na drzemkę, mamy ważniejsze rzeczy do zrobienia.

Podsłuchując rozmowę telefoniczną dowiesz się też o tajnym tunelu za sklepem z butami, który być może miałeś już okazję zwiedzić przy wykonywaniu możliwości Plaster Miodu. Aby dostać się do sklepu, nie musisz mieć koniecznie przebrania żołnierza. Możesz równie dobrze przeskoczyć przez betonową zaporę znajdującą się za zielonym samochodem. Strażnicy co prawda spojrzą na ciebie przez chwilę, ale jeśli szybko wbiegniesz do sklepu, alarm się nie podniesie.

Wykorzystaj znudzenie strażników i bezczelnie przemknij za ich plecami.

Zabierz drobniaki z lady i przejdź na tyły sklepu, gdzie podsłuchasz rozmowę dwóch żołnierzy. Po dialogu jeden z nich uda się w głąb tunelu. Poczekaj, aż drugi odwróci się plecami do ciebie i śledź pierwszego. W pewnym momencie spotka się z innym mężczyzną. Podsłuchaj rozmowę, a następnie pozbaw jednego z nich przytomności, aby zyskać ubranie i broń.

Teraz musisz włączyć alarm przeciwpożarowy, ale zanim to zrobisz, należy zapoznać się ze schematem działka transportera opancerzonego. Znajduje się on na stoliku pilnowanym przez jednego z żołnierzy w centralnym pomieszczeniu podziemi. Odwróć uwagę strażnika monetą i szybko przeczytaj schemat. Pozyskasz tym samym kod dostępu do wieżyczki.

Idź na drugą stronę korytarza, gdzie dotrzesz do dużego garażu. Podążaj na wprost, w okolicę klatki schodowej, gdzie uruchomisz alarm przeciwpożarowy. Przycisk znajduje się na ścianie po prawej stronie. Wywoła to małą panikę, ale ty po prostu czekaj na pojawienie się Strandberga. Biegnij za grupą żołnierzy - możesz mieć w tym czasie wyciągniętą broń, aby sprawiać lepsze wrażenie.

W pewnym momencie wyjdziecie na teren miasta. Eskorta będzie już spokojniejsza i ma swój koniec w budynku starej szkoły. Na jej głównym placu nastąpi spotkanie Zaydana i Strandberga. Ty w tym czasie stań przy konsoli sterującej działkiem transportera i gdy oba cele będą przebywać obok siebie, aktywuj komputer.

Po udanym zamachu bierz nogi za pas i uciekaj z miasta.

Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia

Następnie: Hitman - Marrakesz, Złota klatka: Wyzwania


Pamiętaj, że ten sposób pozbawi życia kilku niewinnych żołnierzy, więc nie licz na maksymalną ocenę. W kwestii ewakuacji po prostu zacznij biec do najbliższego wyjścia, ignorując podejrzliwych żołnierzy - będą zbyt zajęci chaosem, żeby od razu próbować cię zatrzymać.

Zobacz także