Hitman - Marrakesz, Złota Klatka: Wyzwania
Wszystkie wyzwania trzeciego zlecenia.
Poniżej przedstawiamy kompletną listę wyzwań dotyczących misji w Marrakeszu. Wykonywanie ich nagradzane jest większą ilością punktów doświadczenia, ale też stanowią świetną encyklopedię możliwych w grze działań, dlatego warto się z nimi zapoznać, nawet jeśli nie chcemy wykonywać wszystkich.
Kliknij w link, aby przenieść się bezpośrednio do danego rodzaju wyzwana:
W Marrakeszu musisz pozbyć się dwóch celów:
- Likwidacja Clausa Hugo Strandberga
- Likwidacja generała Rezy Zaydana
- Możesz także pozbyć się ich w jednym momencie
Zabójstwa
- Cichy zabójca - Ukończ Złotą Klatkę; Zlikwiduj tylko cele; Bez znalezionych ciał; Nie daj się zauważyć.
- Cichy zabójca, tylko garnitur - Ukończ Złotą klatkę; Zlikwiduj tylko cele; Bez znalezionych ciał; Nie daj się zauważyć; Zrób to wszystko w swoim garniturze.
- Snajper-zabójca - Ukończ Złotą Klatkę; Zlikwiduj cele za pomocą karabinu snajperskiego; Zabij tylko cele; Nie daj się zauważyć.
- (Nie)szczęśliwe zakończenie - Zlikwiduj Crisa Hugo Strandberga podczas masażu, będąc przebranym za masażystę.
- Pokój z widokiem na łosia - Zlikwiduj Clausa Hugo Strandberga za pomocą łosia.
- Naftowe nieszczęście - Zlikwiduj generała Rezę Zaydana za pomocą lampy naftowej.
- Trucizna IV - Zlikwiduj generała Rezę Zaydana, zatruwając jego jedzenie.
- Zelektryzowany - Zlikwiduj Clausa Hugo Strandberga, rażąc go prądem.
- Tylko garnitur - Zlikwiduj cele i ukończ misję; Zrób to wszystko w swoim garniturze.
- Topienie smutków - Utop Clausa Hugo Strandberga.
- Sprawy wewnętrzne - Zlikwiduj Clausa Hugo Strandberga za pomocą garoty, będąc przebranym za stażystę.
- Zemsta dyrektora - Przebierz się za dyrektora; Znajdź wszystkie dziecięce rysunki; Zlikwiduj generała Rezę Zaydana, będąc przebranym za dyrektora.
- Widzenie tunelowe - Zlikwiduj generała Rezę Zaydana w tunelu, doprowadzając do wybuchu beczki.
- Nie tym tonerem - Zlikwiduj generała Rezę Zaydana, wrzucając go do prasy drukarskiej.
- Ależ dramat - Przebierz się za kamerzystę; Wysadź Clausa Hugo Strandberga w powietrze, kiedy będzie udzielał wywiadu.
- Syndrom kalibru .50 - Zlikwiduj Clausa Hugo Strandberga i generała Rezę Zaydana, korzystając z wieżyczki transportera opancerzonego.
- Odcedzanie kartofelków - Zlikwiduj generała Rezę Zaydana, zrzucając mu na głowę toaletę.
- Osobista zemsta - Zlikwiduj generała Rezę Zaydana, będąc przebranym za więźnia.
- Żadnych dowodów - Ukończ Złotą Klatkę bez znalezionych ciał. Jeśli zostaniesz wykryty przez kamery, skasuj nagrania.
- Tańcz aż padniesz - [utajnione].
- Wybuchowe spotkanie - Doprowadź do spotkania w tunelu pomiędzy Clausem Hugo Strandbergiem i generałem Rezą Zaydanem; Zlikwiduj oba cele, doprowadzając do wybuchu beczki z benzyną.
Eksploracja
- Zerkając przez ściany - Popatrz w szkole przez wszystkie otwory w ścianach.
- Jestem członkiem - Znajdź kartę członkowską z Courtyard Club.
- Zabieraj stąd tę ciężarówkę! - Ucieknij w ciężarówce wojskowej.
- Na samym szczycie - Zacznij na dachu.
- Infiltracja - Zacznij w szkolnej alejce.
- Malownicza trasa - Znajdź dziecięcy rysunek.
- Plan ucieczki - Ucieknij przez bramę na ulicy.
- Gaz do dechy! - [utajnione].
- Zabierzcie mnie stąd - Ucieknij przez bramę na targowisku.
- Czas na zakupy - Zacznij na targu jako sprzedawca jedzenia.
- Gramy mocniej - Zacznij w piwnicy konsulatu.
- Widok, dla którego można umrzeć - Zacznij na dachu jako majster.
- Wyluzuj - Zacznij w palarni sziszy.
- Trzeba od czegoś zacząć - Zacznij w konsulacie jako woźny.
- Stara szkoła - Zacznij w jednej z klas w budynku szkoły.
- Mocne dłonie - Przebierz się za masażystę.
- Chłopak od plakatów - Przebierz się za pracownika drukarni.
- Szczera kamera - Przebierz się za kamerzystę.
- Spocznij! - Przebierz się za oficera.
- Czy to jest bezpieczne? - Znajdź kombinację do szkolnego sejfu.
- Powrót do szkoły - Znajdź klucz dyrektora.
- Kwiat wiśni - Otwórz sejf Clausa Hugo Strandberga.
- Kreci wybór - Znajdź wejście do tunelu.
- W głąb króliczej nory - Doprowadź do ewakuacji Clausa Hugo Strandberga, uruchamiając alarm pożarowy.
- Bez zaproszenia - Wejdź do konsulatu, nie dając się zauważyć.
- Nowy transfer - Wejdź do szkoły, nie dając się zauważyć.
Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia
Zobacz też: Hitman - Marrakesz, Złota klatka: Osiągnięcia i Trofea
Wyczyny
- Dowcip telefoniczny - Zlikwiduj 5 celów doprowadzając do zwarcia przy telefonie.
- Studnia życzeń - Ukryj w studni pięć ciał.
- Mistrz zabijania - Ukończ wyzwania wyczynowe: Pianista, Ktoś mógłby sobie zrobić krzywdę, Potrzymaj mi włosy, Celny strzał i Bezsmakowy i nie do namierzenia.
- Niebezpiecznik - Zlikwiduj 5 celów rażąc je prądem.
- Mocna faza - Zlikwiduj cel, zatruwając sziszę.
- Pianista - Zlikwiduj cel za pomocą garoty.
- Wysoki, łysy nieznajomy - Przebierz się za wróżbitę.
- Celny strzał - Zlikwiduj cel, strzelając mu w głowę.
- Publicznie, ale po cichu - Pozbądź się demonstranta; Nie zabijaj go.
- Potrzymaj mi włosy - Zlikwiduj cel topiąc go.
- Ktoś mógłby sobie zrobić krzywdę - Zlikwiduj cel w wypadku.
- Kameleon - Znajdź i przebierz się we wszystkie przebrania dostępne w Marrakeszu.
- Aż się prosi - [utajnione].
- Kończy Ci się szczęście - Wrzuć 6 monet do fontanny.
- Nie ma smaku, nie zostawia śladów - Zlikwiduj cel za pomocą zabójczej trucizny.
- Złe stosunki - [utajnione].
- Wysoka oglądalność - Włącz kamerę.
- Złoty dotyk - Zrób Calusowi Hugo Strandbergowi masaż, będąc przebranym za masażystę.
- Dlaczego walczymy - Wysłuchaj przemówienia propagandowego generała Rezy Zaydana.
- Zatańczmy - [utajnione].
- Sezamie, otwórz się - Zinfiltruj szkołę jako dyrektor.
- Wsad - [utajnione].
- Plaster miodu - Zorganizuj spotkanie z Clausem Hugo Strandbergiem.