Hitman - Sapienza, Miażdżące zwycięstwo: Likwidacja Marco Abiattiego
Pięć sposobów na pozbycie się celów z bonusowej misji we Włoszech.
Wraz z ukazaniem się pudełkowej edycji pierwszego sezonu gry Hitman, twórcy postanowili nas uraczyć nowymi, dodatkowymi zadaniami, wśród których ponownie odwiedzimy przepiękną Sapienzę.
Sceneria jest jeszcze bardziej przekonywująca, niż przy okazji pierwszych odwiedzin. Towarzyszy jej cudowny zachód słońca, impreza muzyczna i atmosfera ogólnej sielanki. Jednocześnie, lokacja niemal w ogóle nie przypomina tej znanej z zadania Świat jutra.
Wszystkie te elementy są tłem odwiedzin znanego polityka, Marco Abiattiego, który pojawił się tu, aby walczyć o głosy związane z przyszłymi wyborami burmistrza. Na mężczyznę otrzymaliśmy zlecenie od Silvio Caruso. Tak się składa, że z tym panem mieliśmy już do czynienia w drugim epizodzie gry.
Cele:
- Polityk - Zlikwiduj Marco Abiattiego
Zobacz także: dodatkowe wyzwania bonusowej misji w Sapienzie, dzięki którym poznasz lepiej możliwości działania na obszarze zadania.
Opcja 1: Wybuchowy uśmiech
Podchodząc do tej możliwości będziesz potrzebował monet, dlatego koniecznie się w nie zaopatrz na ekranie planowania misji. Już na samym początku zakoduj sobie, aby każdą rzuconą monetę podnosić w miarę możliwości. Na początku udaj się w prawą stronę, na koniec molo, gdzie znajduje się telefon fotografa (1).
Następnie musisz odkręcić zawór wody (2), aby odwrócić uwagę członka załogi technicznej. Gdy tylko zejdzie z molo musisz błyskawicznie - ale w trybie skradania! - ruszyć po śrubokręt (3) i pomajstrować przy fajerwerkach (4), które będą nam potrzebne w końcowej fazie rozgrywki.
Teraz udaj się w okolicę toi toiów i automatów z napojami po prawej stronie od sceny. We wnękę w murach miasta zwab monetą kręcącego się tam członka załogi. Ciało włóż do pojemnika na śmieci i przebierz się w jego ubranie. Koniecznie podnieś monetę. W jego przebraniu pozyskaj zdalny detonator z miejsca na poniższym obrazku. Zrobisz to, odwracając uwagę kolejnego członka załogi.
Korzystając z faktu, że jako członek ekipy możemy dostać się niemal wszędzie, wędrujemy na główny plac, gdzie naprzeciwko sceny jest fotografowany nasz cel. Z bezpiecznej odległości rzuć w jego kierunku monetę. Gdy ekipa zmieni położenie powtórz tę czynność, a następnie śledź fotografa w znane miejsce przy automatach z napojami. Użyj tej samej sztuczki, co na początku. Jeśli nie masz już monet, możesz rzucić także śrubokręt.
Gdy mężczyzna zainteresuje się hałasem, pozbaw go przytomności, ciało włóż do skrzyni i przebierz się w jego ubranie. Teraz idź w okolicę sceny. Gdy Marco Abiatti z niej zejdzie, porozmawiaj z nim, aby zaprosić go na sesję zdjęciową na tle zachodzącego słońca. Udaj się tam i wykonaj interakcję na leżącym na walizce aparacie.
Po wykonaniu kilku ujęć odłóż sprzęt fotograficzny i oddal się kilkanaście kroków, po czym zdetonuj fajerwerki, zabijając tym samym swój cel. Możesz udać się do któregoś z punktów ewakuacji. Klucz do łodzi - która jest najbliżej spośród punktów - odnajdziesz na ziemi, na prawo od miejsca, w którym cel miał pierwszą sesję zdjęciową.
Opcja 2: Smażenie na scenie
Jest to bardzo szybka możliwość, którą da się ukończyć nawet w mniej, niż pięć minut. To, czego będziesz potrzebował, to monety i śrubokręt, którego zdobycie opisaliśmy w pierwszej możliwości. Najpierw zapoznaj się z notatką dotyczącą przepisów bezpieczeństwa. Znajdziesz ją na lewo od sceny, obok niebieskiego busa przy oddzielonym obszarze dla obsługi technicznej.
Następnie musisz zdobyć przebranie technika scenicznego. Możesz to zrobić dokładnie tak samo, jak przy okazji pierwszej możliwości. W takim przebraniu bez problemu zdobędziesz śrubokręt z molo. Następnie udaj się na tył sceny, dokładnie za przeszkloną ramę z wodą. Znajdują się tam efekty gitarowe. Uszkodź je, po czym podsłuchaj rozmowę dwóch techników obok.
Wykonaj interakcję na powyższym obrazku, po czym obejdź tył sceny z lewej strony, gdzie będziesz mógł zwiększyć ciśnienie w ścianie wodnej. Scena zostanie zalana. Natychmiast przejdź do obszaru obsługi technicznej, gdzie najpierw włączysz mikrofon kierownica sceny. Po chwili pojawi się Abiatti. Jego rozmowa z technikiem zostanie wychwycona przez mikrofon.
Mężczyzna w tym czasie ruszy na scenę, aby naprostować swoje słowa. W tym momencie przejdź lekko w lewo. Na wysokości sceny znajduje się niewielki laptop, który obsługuje gitarowe efekty. Wykonaj na nim interakcję, gdy twój cel rozpocznie przemowę. Teraz pozostaje już tylko ewakuować się z miejsca zbrodni. Poprawne wykonanie tego sposobu powinno sprawić, że zyskasz wyzwanie Cichego zabójcy i maksymalną ocenę.
Opcja 3: Ponad prawem
Udaj się na północ, gdzie podsłuchasz rozmowę dwóch ochroniarzy twojego celu. Udaj się do publicznej toalety, gdzie wyłączysz skrzynkę bezpiecznikową. Natychmiast ukryj się za drugim filarem, aby stamtąd odciągnąć uwagę drugiego mężczyzny, na przykład monetą. Wówczas wejdź do pomieszczenia z prawej, gdzie znajduje się prawnik. Drzwi otwórz wytrychem. Zamknij za sobą drzwi i szybko pozbaw mężczyzny przytomności. Ciało schowaj do skrzyni i przebierz się w jego ubranie.
Wyjdź na zewnątrz i skręć lekko w prawo, gdzie przy jednych z drzwi znajduje się dwóch ochroniarzy. Porozmawiaj z jednym z nich i podążaj za nim. Wejdziesz do pomieszczenia z czerwoną, skórzaną kanapą. Wejdź do łazienki i jeśli posiadasz jakąś broń palną, umieść ją w koszu na śmieci, gdyż za chwilę zostaniesz przeszukany.
Poczekaj na spotkanie. Po wejściu do głównego pomieszczenia wtop się w otoczenie jako prawnik, na przykład przy modelu statku. Poczekaj, aż ochroniarze opuszczą pokój, a twój cel obróci się do ciebie plecami. Możesz go wtedy zabić dowolną metodą, ale polecamy nabicie jego głowy na znajdujące się na biurku pióro. Odblokujesz wówczas jedno z wyzwań. Ciało umieść w skrzyni w rogu pomieszczenia.
Wyjdź tą samą drogą, ale wejdź na wyższe piętro, gdyż twoja obecność została nagrana. Znajduje się tam pomieszczenie pilnowane przez jednego ze strażników. Ogłusz go i skasuj dowody, po czym udaj się do najbliższego punktu ewakuacji.
Opcja 4: Dla niegodziwców nie ma rozgrzeszenia
Kolejna szybka i satysfakcjonująca możliwość. Upewnij się, że rozpoczynając misję będziesz posiadał wytrych. Udaj się do kościoła, gdzie z prawej strony podsłuchasz rozmowę. Gdy nikogo nie będzie w pobliżu, otwórz wytrychem drzwi na prawo od organ i pozbaw przytomności mężczyzny w środkowym pomieszczeniu. Jego nieprzytomne ciało schowaj do skrzyni i udaj się na wyższe piętro. Nie musisz się przebierać.
Na górze spotkasz ojca Francesco. Pozbaw go przytomności i przebierz się za niego, pozostawiając ciało w tym samym miejscu - nikt tego nie zauważy. Teraz udaj się do głównej części lokacji, czyli miejsca festiwalu. Porozmawiaj ze swoim celem, który wyrazi chęć spowiedzi. Udaj się do konfesjonału, a po dialogu wejdź na szczyt wieży.
Gdy twój cel oprze się o barierkę, wypchnij go, a następnie udaj się do najbliższego punktu ewakuacji.
Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia
Zobacz też: Hitman - Sapienza, Miażdżące zwycięstwo: Wyzwania
Opcja 5: Ściąga
Kolejna, dosyć szybka metoda na pozbycie się celu. Na początku podsłuchaj rozmowę mężczyzny i kobiety przy wąskiej uliczce na prawo od czerwonego dywanu, gdzie miała miejsce sesja zdjęciowa Abiattiego. Po podsłuchaniu rozmowy przejdź na dziedziniec kościoła i ustaw się tak, jak na poniższym obrazku.
Gdy znajdująca się tam dziewczyna odejdzie bliżej wyjścia, przeskocz przez płotek i zakradnij się w miejsce, gdzie przed chwilą paliła papierosa. Po chwili przemieści się jeszcze dalej. Wówczas wykonaj interakcję na laptopie w busie, aby wyłączyć kamerę. Wróć do poprzedniego miejsca, usiądź na ławce i poczekaj, aż asystent twojego celu sprawdzi awarię. Po jej naprawieniu udaj się za nim i jego ochroniarzem.
Na klatce schodowej odwróć uwagę ochroniarza monetą, po czym pozbaw go przytomności i ciało włóż do skrzyni na wyższym poziomie. Zbierz upuszczone przedmioty, a także przebierz się. Dzięki temu pozyskasz klucz do pomieszczenia, w którym znajduje się asystent Abiattiego. Otwórz drzwi i rzuć monetę w kierunku komputerów. Pozbaw go przytomności, a ciało zaciągnij do łazienki.
Zapoznaj się z grafikiem Abiattiego. Notatki znajdziesz na łóżku. Potem podejdź do centrum dowodzenia i poczekaj, aż możliwość przełożenia spotkania stanie się aktywna. Wówczas wykonaj interakcję na mikrofonie. Zejdź na dół i kieruj się na prawo od niewielkiego budynku naprzeciw.
Wskocz wyżej przez wyłom w murze, a następnie obiegnij cmentarną kapliczkę z prawej strony. Wyjmij cichą broń i wskocz na cmentarz po drugiej stronie zaśmieconej plaży. Skręć lekko w prawo i strzel do znajdującego się tam przedłużacza.
Teraz cofnij się do swojego pierwotnego położenia, po drugiej stronie cmentarza. Poczekaj kilka chwil, a pojawi się tam twój cel, który… w pewnym momencie zechce oddać mocz w okolicy przedłużacza. Spowoduje to śmiertelne porażenie prądem. Możesz udać się do najbliższego punktu ewakuacji.