Hitman - Sapienza, Świat jutra: Cichy zabójca, tylko garnitur
Wykonujemy zadanie nie zmieniając stroju i osiągając maksymalny wynik.
Ukończenie zabawy w ten sposób jest dużo trudniejsze, niż w przypadku poprzedniej misji. Uzbrój się zatem nie tylko w cierpliwość, ale i żelazne nerwy. Z ekranu planowania misji wybierz też pistolet z tłumikiem, wytrych i garotę oraz zacznij na głównym rynku. Stamtąd skieruj się w lewo, w stronę zepsutego pojazdu.
Obróć się i wdrap na półkę wystającą ze ściany wieży, a stamtąd wejdź przez okno do środka i schodami udaj się na dół, skąd wyjdziesz na skarpę w pięknym widokiem na morze. Trzymaj się lewej strony, aż dotrzesz do zamkniętej bramy ogrodowej, prowadzącej do tunelu laboratorium.
Otwórz ją wytrychem i idź naprzód, aż dotrzesz do małej fontanny. Wdrap się tam, zbierz trzy monety i wróć do tunelu, obierając tym razem inny kierunek na rozwidleniu. Przemknij za plecami ogrodnika i spójrz w stronę garażu. Poczekaj, aż znajdujący się tam naukowiec opuści pomieszczenie.
Teraz, za pomocą prostego triku z włączaniem generatora i odciąganiem uwagi monetą pozbądź się kolejno trzech strażników w okolicy. Każde nieprzytomne ciało schowaj w jednej z dwóch skrzyń znajdujących się w tym pomieszczeniu. Podnoś też każdą upuszczoną broń, a od któregoś z pilnujących wejścia zabierz kartę dostępu do laboratorium. Pozbieraj także wszystkie monety.
Zobacz także: szczegółowa mapa lokacji w Sapienzie - z oznaczonymi przedmiotami kluczowymi, ubraniami, wyzwaniami oraz bronią. Możesz też sprawdzić dodatkowe wyzwania w misji Świat jutra.
Otwórz zamek za pomocą zdobytej karty i podążaj dalej ciemnymi tunelami. Ogłusz napotkanego strażnika i jego ciało schowaj do skrzyni obok. Podnieś jego broń i zejdź po rurze obok, która zaprowadzi cię na poziom laboratorium. Obchodź maksymalnie po zewnętrznej teren przy samolocie, unikając tym samym wzroku znajdujących się tam ludzi i kamer. Wdrap się na widoczną na poniższym obrazku półkę i zabierz znajdującą się tam cegłę.
Unikając spojrzeń przeciwników dostań się w okolicę wózka widłowego. Włącz go, aby przyciągnąć uwagę znajdującego się tam strażnika. Schowaj się za zbiorniki i poczekaj. Ogłuszonego strażnika odciągnij w okolicę zbiornika, ale nie wrzucaj go tam! W środku znajduje się bowiem kwas, który pozbawi go życia, a tego chcemy uniknąć. Po prostu pozostaw go w cieniu obok. Nie podnoś też jego upuszczonej broni.
Rzuć monetę w kierunku przodu wózka widłowego. Zaalarmuje to znajdującego się tam naukowca, który zauważy broń i poprosi o pomoc kolejnego strażnika. Ogłusz go, rzucając w jego głowę cegłą i również odciągnij ciało w te same miejsce. Pozbieraj broń. Raz jeszcze rzuć monetę i tym razem pozbądź się naukowca.
Cały czas trzymaj się maksymalnie zewnętrznej strony, przebiegając w trybie skradania od przeszkody do przeszkody, unikając tym samym spojrzeń strażników. Po prawej stronie na skale zauważysz w pewnym momencie kamerę. Strzel do niej przy pomocy pistoletu z tłumikiem. Kamera była skierowana na wejście do budynku, gdzie ukryty jest wirus.
Wejdź do środka przy pierwszej nadarzającej się okazji, unikając spojrzeń innych. Schowaj się w szafie po lewej i poczekaj na moment, w którym dwóch pracowników w pomarańczowych kombinezonach zaczną wchodzić do środka śluzy. Wyjdź z szafy za drugim i w trybie skradania się przygotuj pistolet z tłumikiem. Dobrze jest zapisać teraz stan gry.
Zatrzymaj się przed natryskami i wyceluj tak, jak na powyższym obrazku. Poczekaj, aż drugi z pracowników wejdzie do środka i oddaj jeden lub dwa celne strzały prosto w pojemnik z wirusem. Jeśli twoje oko cię nie zawiodło, pracownicy nie zdążą cię zauważyć, podczas gdy powinieneś błyskawicznie wrócić do szafy.
Jeśli nie trafisz wirusa od razu lub za dużo czasu spędzisz na strzelaniu, całe podejście będzie zmarnowane. Jeśli ci się jednak uda, czekaj cierpliwie w szafie, aż sytuacja się uspokoi. Po jakimś czasie - nawet kilku minutach - w końcu pojawi się Francesca De Santis, twój cel. Gdy tylko wejdzie do śluzy, wyjdź z szafy, uduś ją garotą i zwłoki schowaj w szafie.
Wyjdź na zewnątrz i tą samą drogą wróć niemal do punktu wyjścia, tym razem jednak kierując się w stronę widocznych na powyższym obrazku torów. Nie idź jednak w ich kierunku, a na rozwidleniu skręć w lewo, ignorując przy tym strażnika. Otwórz drzwi na szczycie schodów, a następnie wdrap się kolejnymi na najwyższe piętro.
Dotrzesz w ten sposób na korytarz, z którego wejdź do pomieszczenia po lewej stronie. Na stoliku znajdziesz uniwersalny klucz do posiadłości, podnieś go. Teraz przejdź na drugą stronę korytarza, gdzie trzymając się lewej strony dotrzesz do schodów na bazie okręgu. Wejdź wyżej, gdzie znajdziesz taśmę VHS. Zabierz ją i wróć do poprzedniej klatki schodowej.
Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia
Zobacz też: Hitman - Sapienza, Świat jutra: Osiągnięcia i Trofea
Następnie: Hitman - Marrakesz, Złota klatka: Cichy zabójca, tylko garnitur
Zejdź nią do poziomu 2 i wejdź drzwiami po prawej, gdy nie będzie tam twojego drugiego celu, Silvio Caruso. Jeśli akurat znajduje się w pomieszczeniu, po prostu poczekaj chwilę. W końcu wyjdzie wraz z obstawą do ogrodu. W tym momencie wejdź do pokoju i włóż zdobytą kasetę VHS do odtwarzacza, po czym błyskawicznie schowaj się w skrzyni znajdującej się w rogu pomieszczenia.
Po chwili zjawi się twój cel i każe wyjść swoim ochroniarzom. Gdy to nastąpi, wyjdź ze skrzyni, pozbaw go życia garotą, a ciało schowaj do tej samej skrzyni. Teraz czas na ewakuację. Najprostszą i najmniej stresującą metodą będzie po prostu powrót do podziemnego laboratorium, gdzie praktycznie bez najmniejszego problemu będziesz mógł wsiąść do zwodowanego tam samolotu.