Skip to main content

Hitman - Sapienza, Świat jutra: Mapa

Zapoznaj się z włoskimi lokacjami i zakamarkami rezydencji.

Słoneczna Italia zachęca do zwiedzania, także w formie wirtualnej. Twórcy zatroszczyli się o piękne widoki i całkiem rozległą planszę, choć to nie samo miasteczko będzie najbardziej skomplikowane. Rezydencja Caruso oraz jej podziemia z niebezpiecznym wirusem będą bardziej wymagające.

Poniżej odnajdziesz mapy wszystkich poziomów. Ich liczba może wydawać się początkowo nieco przerażająca, ale najwyższe piętra to zaledwie kilka małych pomieszczeń. Warto zaznaczyć, że poziom "zerowy", czyli odpowiadający parterowi i ulicom Sapienzy, to poziom 3.

Na każdej mapie zaznaczyliśmy szereg ciekawych miejsc. Żółte kropki oznaczają broń różnego rodzaju - od miotanych, poprzez obuchową, ostrza, a skończywszy na palnej, której - niestety - jest tu najmniej. Czerwone kropki oznaczają pozostawione luzem ubrania, niebieskie to z kolei przedmioty kluczowe. Wymagane są one do ukończenia danego wyzwania lub ułatwiają zrealizowanie celu. Zielone kropki to z kolei miejsca, gdzie rozpoczynają się różnego typu wyzwania, przewidziane przez twórców gry.


Cele w Sapienza:


Poziom 0

Najniższy poziom, od którego - wbrew pozorom - nie startujesz zabawy. To podziemia i system korytarzy tajnej bazy, gdzie pracuje się nad niebezpiecznym wirusem, ale również dolna część miasta. Nie znajdziesz tu zbyt wiele bardzo praktycznej broni, ale w wykonaniu zadania pomogą ci ubrania rozmieszczone w dwóch miejscach.

Możesz także otworzyć mapę w oddzielnym oknie lub pobrać na dysk.


Poziom 1

Ten poziom to tak naprawdę kilka pomieszczeń w podziemiach, do których prowadzą schody, a także pomieszczenie kościoła i kaplicy. Nie znajdziesz tu zbyt wiele przedmiotów wartych uwagi, gdy nastawiasz się na walkę. Jednak sporo tu przedmiotów kluczowych wymaganych do ukończenia niektórych wyzwań.

Możesz także otworzyć mapę w oddzielnym oknie lub pobrać na dysk.


Poziom 2

Są to piętra kamienic na rynku Sapienzy, a także część korytarzy w podziemiach rezydencji Caruso. Znajdziesz tu sporo przydatnych ubrań oraz garść broni.

Możesz także otworzyć mapę w oddzielnym oknie lub pobrać na dysk.


Poziom 3

Na tym poziomie zaczynasz. Obejmuje on większość uliczek w głównej części miasta, a także poziom zerowy rezydencji. Podobnie jak w przypadku niższego poziomu, odnajdziesz tu sporo ubrań i przedmiotów kluczowych dla wykonania niektórych wyzwań.

Możesz także otworzyć mapę w oddzielnym oknie lub pobrać na dysk.


Poziom 4

Główny poziom rezydencji. Dostać się tu możesz w niektórych przebraniach, ale nie posiadając przy tym żadnej niebezpiecznej broni - tylko garota jest dozwolona. Niewiele tu przydatnej broni czy ubrań.

Możesz także otworzyć mapę w oddzielnym oknie lub pobrać na dysk.


Poziom 5

Piąty poziom to ściśle strzeżone piętro rezydencji z kilkoma przedmiotami kluczowymi i możliwościami uruchomienia wyzwań. Przechadzać się tu możesz tylko w przebraniu służby lub ochrony. Druga metoda jest bardzo ryzykowna ze względu na podejrzliwych strażników.

Możesz także otworzyć mapę w oddzielnym oknie lub pobrać na dysk.


Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia

Następnie: Hitman - Sapienza, Świat jutra: Wyzwania


Poziom 6

Najwyższe piętro użytkowe rezydencji. Dostęp do niego jest dość mocno strzeżony, więc obierając tu kierunek musisz być bardzo ostrożny. Znajduje się tu też kilka przedmiotów kluczowych dla wykonania wyzwań i możliwości.

Możesz także otworzyć mapę w oddzielnym oknie lub pobrać na dysk.


Poziom 7

Strych, gdzie uruchomisz jedno z wyzwań i odnajdziesz kilka mało przydatnych przedmiotów. Patrolowany jest przez dwójkę strażników.

Możesz także otworzyć mapę w oddzielnym oknie lub pobrać na dysk.

Zobacz także