Hogwarts Legacy - Klucze Dedala: wszystkie lokacje
Polowanie na latające klucze.
Podczas eksploracji szkoły w grze Dziedzictwo Hogwartu możemy natrafić na gryfonkę, która powie nam o tajemniczych, zaczarowanych kluczach. Zgadzamy się rozwiązać sprawę - misja poboczna Klucze Dedala.
Na tej stronie:
Początek zadania i pierwszy klucz
- Udajemy się na dziedziniec transmutacji, gdzie rozmawiamy z Nellie Oggspire. Dziewczyna powie nam o kluczach. Zgadzamy się znaleźć przedmioty i sprawdzić, do czego doprowadzi znalezienie wszystkich. Zaraz potem gra każe nam się udać do pierwszego „samouczkowego” klucza.
- Docieramy do wieży astronomicznej i wchodzimy na szczyt drewnianych schodów. Po chwili znaleziony klucz zacznie uciekać na dół. Gonimy go i wchodzimy do pobliskiej klasy. Klucz zatrzyma się przy kredensie. Wchodzimy z nią w interakcję i rozegramy krótką mini-grę - klucz będzie latał przy drzwiach, a my musimy trafić go przyciskiem wskazanym na ekranie, kiedy będzie na środku drzwiczek.
- Znajdziemy tam żeton, który następnie zanosimy z powrotem do Nelly. Po zakończeniu rozmowy idziemy do pokoju wspólnego naszego domu, gdzie odnajdujemy specjalną skrzynię - to do niej będziemy wkładać znalezione żetony.
- Teraz naszym zadaniem jest znaleźć jeszcze 15 kluczy Dedala. Nie są niestety w żaden sposób zaznaczone na mapie, zatem musimy mieć oczy i uszy szeroko otwarte, nasłuchując gwizdów i trzepotania skrzydeł. Możemy też użyć revelio, co podświetli klucz na niebiesko. Przybliżoną lokację kluczy zamieszczamy poniżej.
Lokacje pozostałych kluczy 2-16
- Klucz #2 - Wieża obrony przed czarną magią, przy szkielecie nosorożca. Komoda: piętro wyżej, na końcu galerii.
- Klucz #3 - Sala północna, na klatce schodowej koło klasy. Komoda: dwa piętra wyżej, w rogu pomieszczenia.
- Klucz #4 - Wieża wielkich schodów, na półpiętrze z portretem rodziny. Komoda: trzy piętra niżej, między zamkniętymi drzwiami, a klepsydrami punktów.
- Klucz #5 - Wybrukowany dziedziniec, na szczycie kamiennych schodów, przy dużej bramie. Komoda: po schodach w dół i na lewo od punku startowego, pod arkadami.
- Klucz #6 - Sala wejściowa, na szczycie dużych schodów. Komoda: na dole schodów, po prawej.
- Klucz #7 - Wielka Sala, przy kominku. Komoda: Po boku Wielkiej Sali, na szczycie schodów.
- Klucz #8 - Klasa eliksirów, obok wejścia do klasy. Komoda: Na dole schodów.
- Klucz #9 - Sala główna, w rogu obok przejścia do szklarni. Komoda: po przeciwnej stronie sali głównej, obok zablokowanych drzwi.
- Klucz #10 - Sala główna, na szczycie wielkiej klatki schodowej, pod ozdobną klatką schodową. Komoda: na półpiętrzu wielkiej klatki schodowej.
- Klucz #11 - Biblioteka, pomiędzy regałami. Komoda: z tyłu biblioteki, obok kręconych schodów.
- Klucz #12 - Lochy, w korytarzu ze stertą kociołków. Komoda: w dużej komnacie z beczkami.
- Klucz #13 - Lochy, obok posągu śpiącego smoka. Komoda: na szczycie schodów, niemal centralnie nad posągiem.
- Klucz #14 - Wieża Gremium, koło zablokowanych drzwi. Komoda: piętro niżej, obok schodów.
- Klucz #15 - Skrzydło szpitalne, przy wielkim mechanizmie. Komoda: koło posągu wystraszonego czarodzieja.
- Klucz #16 - Dziedziniec wieży zegarowej, za zamkniętymi drzwiami idziemy na górę schodów i klucz będzie na platformie przy wahadle zegara. Komoda: na samym szczycie schodów, po lewej stronie.
- Po zebraniu wszystkich kluczy odnosimy żetony do skrzyni i dobieramy nagrodę - specjalny strój. Po tym wracamy do gryfonki i informujemy ją o swoim odkryciu. Na tym zadanie zakończy się.
Następnie: Hogwarts Legacy - Sebastian: czy wydać, decyzja
Spis treści: Hogwarts Legacy - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Hogwarts Legacy - Ostatnia nadzieja Zgrzytka