Skip to main content

Horizon Forbidden West z lepszymi zadaniami pobocznymi. Twórcy o najważniejszych zmianach

Deweloperzy usprawnią szereg elementów.

Twórcy Horizon Forbidden West w rozmowie z magazynem Game Informer opowiedzieli o najważniejszych zmianach i nowościach, które wprowadzą względem pierwszej części serii.

Wyszczególniono osiem obszarów, które doczekają się udoskonalenia. W planach są między innymi bardziej interesujące zadania poboczne - misje powinny być mocniej zróżnicowane, a nagrody za wykonywanie wyzwań cenniejsze.

Zmniejszono też liczbę elementów na ekranie - domyślnie gra uruchomi się z minimalistycznym interfejsem użytkownika, by prezentowane detale nie odwracały naszej uwagi. Pojawi się jednak opcja wyświetlenia większej ilości informacji za pomocą touchpada na padzie.

Twórcy przygotowali duży otwarty świat (źródło: Game Informer)

Twórcy obiecują również, że Aloy spędzi więcej czasu z towarzyszami niż w pierwszej części - deweloperom zależało na wzmocnieniu więzi między bohaterami, nie tylko z głównego wątku fabularnego, ale i zadań pobocznych.

Autorzy usprawnili zbieranie surowców niezbędnych do skonstruowania konkretnego wyposażenia. Wystarczy wybrać materiał, a gra aktywuje specjalne wyzwanie, które doprowadzi nas do maszyn zawierających poszukiwany element.

Odwiedzane wioski będą żywsze (źródło: Game Informer)

Lepiej powinny prezentować się przerywniki filmowe, dzięki zastosowaniu technologii motion-capture i usprawnionej animacji twarzy - zmiany sprawią, że dialogi między postaciami będą bardziej autentyczne.

Aloy więcej czasu spędzi z towarzyszami (źródło: Game Informer)

Według twórców, odwiedzane wioski powinny wydawać się żywsze, co osiągnięto między innymi z pomocą udoskonalonego systemu tłumów. W planach dodatkowe umiejętności skanowania, co pozwoli uzyskać więcej informacji o słabościach wrogów. Do tego odświeżone drzewko umiejętności z podziałem na sześć stylów rozgrywki, o czym już pisaliśmy.

Horizon Forbidden West zadebiutuje 18 lutego na PS5 i PS4.

Zobacz także