Skip to main content

Horizon Forbidden West zapewni identyczne wrażenia na PS4 i PS5 - zapewnia Sony

Oraz realistyczną Aloy.

Przedstawiciel studia Guerrilla zapewnił na oficjalnym blogu PlayStation, że nadchodzące Horizon Forbidden West zapewni identyczne wrażenia bez względu na wersję sprzętową: PS4 lub PS5.

Artykuł poświęcony jest głównie wyglądowi Aloy, lecz główny grafik odpowiedzialny za postacie - Bastien Ramisse - wypowiedział się także na temat obu odsłon produkcji.

- Tworzyliśmy i testowaliśmy grę jednocześnie na PlayStation 4 oraz na PS5, ponieważ bardzo ważne było dla nas upewnienie się, że na PS4 gracze otrzymają identyczną immersję i wrażenia - zapewnił twórca.

Poradnik dla fanów cosplayu

- Bazując na doświadczeniach z Horizon Zero Dawn wiedzieliśmy, że nadal mamy wolne zasoby do wykorzystania, by pogłębić realizm i jakość modeli postaci. Świetnie było teraz skorzystać z tych zasobów i doświadczeń - dodał Ramisse.

- Pod względem technologicznym, największą różnicą w wyglądzie Aloy jest wyższa jakość rejestracji mimiki i ruchów. To przekłada się na bardziej realistyczne kształty i detale na powierzchniach postaci. Do tego dochodzi ostrożne zwiększenie poziomu szczegółów strojów.

Jeśli o tym ostatnim elemencie mowa, artykuł na blogu ujawnia, że jedną z nowości w sequelu będzie nie tylko odświeżone drzewko umiejętności, ale także przypisanie specjalnych talentów właśnie do określonych strojów.

Zobacz także