Horror P.T. odtworzony na silniku Unity
Nie obeszło się bez zmian.
Deweloper Farhan Qureshi odtworzył większą część niedostępnego już horroru P.T. od Kojima Productions, usuniętego z PlayStation Network po anulowaniu praca nad Silent Hills.
Nowy projekt powstał dzięki możliwościom silnika Unity, wykonany podobno w 104 godziny. Tytuł - zatytułowany PuniTy - na pewno nie wygląda jak materiał źródłowy, ale to nadal całkiem imponujące osiągnięcie dla samotnego twórcy.
Zmieniono także inne elementy: usunięto dużo zagadek, nie ma ogólnej narracji, a niektóre interakcje zostały zmodyfikowane. Rozgrywkę zaczynamy na przykład z latarką.
Okazuje się, że Qureshi rozpoczął prace nad PuniTy, by przygotować się do poprowadzenia we wrześniu kursu na temat modelowania 3D. Później zakres prac zaczął się jednak rozszerzać i szybko zamienił się w mini-grę na bazie P.T.
Projekt pobrać można na PC (Windows, Mac, Linux) z oficjalnego bloga twórcy.
Masz wolną chwilkę? Zobacz także: