Horror Scorn zainspiruje koszmary w przyszłym roku
Oprawa w stylu H.R. Gigera.
Twórcy mrocznego horroru Scorn zapowiadają „ciągle zmieniające się bronie, które sprawią, że poczujemy się niedobrze”. Poniższy zwiastun potwierdza, że coś w tym jest.
Za prace odpowiada 10-osobowe studio Ebb Software z Serbii, stawiające na oprawę w stylu legendarnego grafika H.R. Gigera, który zasłynął jako twórca Aliena. Nie brakuje więc niepokojących widoków i obiektów zbudowanych z materii organicznej.
Tytuł można już wspierać w programie Greenlight na Steamie, lecz premierę zaplanowano dopiero na 2017 roku, w dwóch częściach.
Akcję obserwujemy w perspektywie pierwszej osoby, ale - w odróżnieniu od standardowych gier FPS - większość napotykanych stworów nie będzie wrogo nastawiona.
Twórcy nie przygotowują żadnych przerywników filmowych czy popularnych obecnie elementów generowanych losowo, preferując „ręczne” projektowanie opowieści w nietypowym świecie.
„Ale rozglądajcie się uważnie - gra nie wybaczy, jeśli pominiecie coś ważnego podczas trudnej wędrówki. Wszystko ma swój powód i przeznaczenie” - czytamy w zapowiedzi.
„Staramy się stworzyć coś tak niepokojącego, by nasze pomysły i koncepcje pozostały z graczami na długo po zakończeniu przygody” - dodaje Ljubomir Pekla z Ebb Software.
Scorn szukało szczęścia i wsparcia na Kickstarterze już w 2014 roku. Zbiórka zakończyła się niepowodzeniem, lecz deweloperzy zdołali pozyskać finansowanie z innych źródeł.