Humankind - budowa: kolejka tworzenia, koszt, czas budowy
Jak wznosić nowe konstrukcje.
Wznoszenie nowych budowli w Humankind to jedna z podstaw rozgrywki. Dzięki temu będziesz mógł rozwijać miasta i odblokowywać kolejne jednostki do rekrutowania, usprawnisz także cały proces. Z tej strony dowiesz się jak zlecać budowę nowych konstrukcji, jak działa kolejka tworzenia, na czym polega koszt budowy i jak ją przyspieszyć.
Na tej stronie:
Wznoszenie konstrukcji, kolejka budowy
O ile możesz ustawiać proste obiekty w posterunkach, prawdziwa rozbudowa odbywa się dopiero w miastach. W pierwszej kolejności musisz jednak zaznaczyć dowolne, należące do ciebie miasto (1).
Przy prawej krawędzi ekranu znajdziesz dostępne konstrukcje (2). Te podzielone są na projekty, dzielnice i infrastrukturę. Po najechaniu na każdy z nich wyświetli się okienko z ich opisem (3) - oferowanymi premiami czy jednostkami, które dzięki nim zrekrutujesz. Przy każdym widnieje też koszt (4).
Koszt wyrażony jest w punktach produkcji, których przyrost na każdą turę możesz sprawdzić przy górnej krawędzi ekranu (5). Przekłada się to bezpośrednio na liczbę tur potrzebną do wzniesienia budynku (6).
Dla przykładu, jeśli budynek wymaga 500 punktów, a dane miasto produkuje ich 50, budowa potrwa 10 tur. Musisz także pamiętać o kolejce budowy (7) - budynki czy jednostki przygotowywane są jeden po drugim, nie da się w żaden sposób tworzyć dwóch na raz. Gdy projekt na samej górze zostanie ukończony, rozpocznie się realizacja kolejnego.
Skracanie czasu budowy
Budowę przyspieszysz zwiększając produkcję na turę. Po najechaniu na wspomniany wskaźnik wyświetli się lista, na której znajdziesz wyszczególnione pozycje (8), które wpływają na wartość generowanej produkcji. Są to zarówno dzielnice wytwórcze, lecz także odpowiednie budynki z zakładki infrastruktura czy nawet ukończone badania technologiczne.
Im większy wskaźnik produkcji osiągnie miasto, tym szybciej będziesz w stanie kończyć w nim budowę. To z kolei przyspieszy jego rozwój. Pamiętaj też, że produkcja ma wpływ na rekrutacje jednostek. Działa to na tej samej zasadzie co w przypadku budynków - każdy oddział ma swój koszt i potrzebuje konkretnej liczby tur do wyszkolenia. Im więc miasto będzie miało większy wskaźnik produkcji, tym szybciej będzie w stanie tworzyć nowe oddziały.
Poprzednio: Humankind - osobliwość: co to jest, jak zebrać, korzyści
Spis treści: Humankind - poradnik i najlepsze porady
Następnie: Humankind - dzielnice: rodzaje, jak wybudować