Hyper Scape - najlepsze bronie
Najskuteczniejsze wyposażenie.
W Hyper Scape gracze wybierają spośród kilkunastu broni palnych. Jak w każdej grze tego typu, kilka z nich jest wyjątkowo skutecznych. W tym poradniku przedstawiamy te bronie, które najlepiej spisują się na polu walki.
W Hyper Scape nie będziesz ograniczony w żaden sposób w kwestii doboru broni. Jedynym problemem jest tutaj jej wybór i odpowiednie wykorzystanie. Pamiętaj, że w każdym momencie możesz przenosić maksymalnie dwie sztuki broni - przypisane do klawisza 1 (1) i 2 (2). Na konsolach broń zmienia się odpowiednio przyciskiem Y i trójkątem dla konsol Xbox One i PS4.
Na szczególną uwagę zasługują następujące bronie palne:
- Harpy - choć broń ta przypomina zwyczajny pistolet maszynowy, jest w stanie zadawać jedne z największych obrażeń w grze. Olbrzymia szybkostrzelność pozwoli ci opróżnić pasek zdrowia wroga w dosłownie kilka sekund. Jedynym minusem jest fakt, iż skuteczna jest ona jedynie na krótkim i średnim dystansie i staje się kompletnie nieskuteczna, gdy od celu dzieli cię większa odległość.
- Protocol V - jedyny dostępny w grze karabin snajperski. Choć jest to broń bardzo sytuacyjna - a sama konstrukcja mapy nie ułatwia strzelania ze snajperki - w odpowiednich rękach może być zabójcza. Na 5 poziomie broń jest w stanie zabić 1 strzałem przy trafieniu w głowę. Świetnie sprawdza się w roli drugorzędnej broni, jednak nie nadaje się do walki na bliskim dystansie.
- Ripper - karabin szturmowy, który jest jedną z najlepiej zbalansowanych broni w grze. Świetnie sprawdza się na każdym dystansie i zadaje spore obrażenia. Warto mieć jednak na uwadze fakt, że na bliskim dystansie przegra z Harpy czy Mammoth MK1, na dalekim z kolei z Protocol V.
- Mammoth MK1 - strzelba, która, podobnie jak Protocol V, jest niezwykle sytuacyjna. Ekstremalnie skuteczna na bliskich dystansach, szczególnie wewnątrz budynków - jeden strzał wystarczy, by powalić każdego wroga. Na otwartych przestrzeniach z kolei jest kompletnie bezużyteczna. Doskonale sprawdza się w końcowych etapach rozgrywki, gdy walki odbywają się na mniejszych terenach i wewnątrz zabudowań.
- Dragonfly - karabin samopowtarzalny z tłumikiem, który łączy zalety Rippera i Protocol V. Zadaje bardzo duże obrażenia przy pojedynczym trafieniu, doskonale spisuje się na każdym dystansie. Broń zyskuje dużo przy ulepszeniu na 5 poziom. Jedynym minusem jest fakt, że konieczna jest bezbłędna celność przy korzystaniu z tej broni - nie jest więc najlepszym wyborem dla nowicjuszy.
- Skybraker - broń warta uwagi, ale tylko podczas rozgrywki drużynowej, najlepiej ze znajomymi, z którymi masz dobrą komunikację. Pociski wystrzeliwane z tej broni zadają duże obrażenia obszarowe, jednak okupione jest to bardzo niską szybkostrzelnością. Warto więc, by broń posiadał jeden gracz w drużynie i cały czas miał wsparcie sojuszników.
Jeśli chodzi o dobór broni, warto postawić na uniwersalność - by móc walczyć na każdym dystansie. Bardzo dobrym połączeniem jest kombinacja Harpy i Protocol V - pierwsza załatwi wrogów na bliskim dystansie, druga pozwoli na zdejmowanie celów na większych odległościach.
Dobrze spisuje się też duet Ripper i Dragonfly - obie bronie są skuteczne na każdym dystansie, pozwalając na dużą uniwersalność. Pamiętaj jednak, że wróg wyposażony w Harpy bądź Mammooth MK1 bez problemu pokona cię w zwarciu.
Następnie: Hyper Scape - poruszanie się: wspinanie, sprint, wślizg
Spis treści: Hyper Scape - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: Hyper Scape - wymagania na PC