Indiana Jones i Wielki Krąg - Kłopoty Savage’a: Sidney, odszukaj areszt, tunel A1,
Ratujemy Sidneya.
Kłopoty Savage’a to kolejne zlecenie w grze Indiana Jones i Wielki Krąg, w którym musimy pomóc archeologowi poznanemu wcześniej w Watykanie. Ponownie udamy się na poszukiwania młodzieńca Sidneya, przetrzymywanego przez Niemców w Gizie.
Po spotkaniu z Vossem na stacji kolejowej, zapewne ponownie trafisz do namiotu Nawal. Archeolożka wspomni, że jakiś angielski odkrywca kręci się w wiosce w Gizie na północnym wschodzie. Udaj się tam i porozmawiaj z Anglikiem w białym garniturze.
Przed kolejnym etapem koniecznie zdobądź mundur Wehrmachtu. Musimy dostać się do aresztu, na stacji kolejowej - dokładnie tam, gdzie spotkaliśmy Vossa. Do niemieckiej strefy możesz dostać się z kilku stron, ale polecamy wejść pod wiaduktem kolejowym wchodząc po deskach. Pamiętaj o założeniu munduru.
Skorzystaj z klucza Wehrmachtu, aby dostać się do aresztu i znaleźć notkę o Sidneyu.
Udaj się na zachód, do obszaru wykopalisk. Wejdź do namiotu pośrodku zagłębienia i zdobądź kolejne zapisy związane z poszukiwanym.
Skręć na południe i wejdź do tunelu A1.
W środku odnajdź młodzieńca, opuszczając się przy pomocy bicza. Następnie stwórz przejście wybijając dziurę w ścianie i opuść z chłopcem tunele.
Wróć do Savage’a we wiosce. Porozmawiaj z mężczyznami i odbierz nagrodę w postaci zaginionej steli.
Następnie: Indiana Jones i Wielki Krąg - Zasięg fortuny
Spis treści: Indiana Jones i Wielki Krąg - poradnik
Poprzednio: Indiana Jones i Wielki Krąg - Atlas chmur