Indiana Jones i Wielki Krąg - Próba intelektu: mak-jek, warcaby, wyzwanie Lorenza, niebieskie, czerwone pionki
Syjamskie warcaby.
Próba intelektu to dość skomplikowana łamigłówka, którą rozwiązujemy w trakcie pobytu w Syjamie w grze Indiana Jones i Wielki Krąg. Dzięki tej stronie dowiesz się jak rozegrać poprawnie partię w mak-jek, aby odkryć kod do pobliskiego sejfu.
Zagadkę rozwiązujemy w baraku na północ Sukhothai. W pobliżu okradamy skrytkę Vossa oraz rozwiązujemy zagadkę Słoniowa tajemnica. Odszukaj pomarańczowej szachownicy do gry w mak-jek.
Najpierw dostań się do dwóch dokumentów - wyzwania Lorenza oraz zasad gry mak-jek.
Przejdźmy do rozwiązania zagadki. W skrócie, kod do sejfu będą wyznaczać cyfry rzędów, na których wylądują poruszane niebieskie pionki po prawidłowym zagraniu w odpowiedniej kolejności. Zwróć uwagę, że nie możemy poruszać pionkami, więc zagadkę musimy rozwiązać przy pomocy wyobraźni. Oto prawidłowa sekwencja ruchów:
- pionek z F1 przesuwamy na F3 - cyfra do kodu: 3
- pionek z H1 przesuwamy na D1 - cyfra do kodu: 1
- pionek z B1 przesuwamy na B8 - cyfra do kodu: 8
- pionek z F8 przesuwamy na F6 - cyfra do kodu: 6
Kombinacja cyfr do zamka: 3186.
Następnie: Indiana Jones i Wielki Krąg - W samą porę
Spis treści: Indiana Jones i Wielki Krąg - poradnik
Poprzednio: Indiana Jones i Wielki Krąg - Dziecięca zabawa