Indiana Jones i Wielki Krąg to największa gra studia MachineGames. Zobaczymy niemal 4 godziny cutscenek
Ale nie pozwoli ozdabiać kapelusza.
Indiana Jones i Wielki Krąg to największa i najdłuższa gra, jaką do tej pory stworzyło studio MachineGames - zdradzili twórcy gry w wywiadzie. Dowiedzieliśmy się również, że podczas rozgrywki obejrzymy łącznie niemal 4 godziny przerywników filmowych.
Jako że średnia długość gier studia MachineGames waha się w okolicach 10-15 godzin, możemy przyjąć, że ukończenie Indiana Jones i Wielki Krąg powinno zająć co najmniej 20 godzin, o ile nie więcej. Gra będzie miała też bardziej otwartą strukturę lokacji niż choćby odsłony Wolfenstein, co przełoży się na dodatkowy czas spędzony na eksploracji.
Niestety reżyser kreatywny gry, Axel Torvenius, nie mógł bardziej zagłębić się w temat, ponieważ odpowiedzi udzielił w wywiadzie zbudowanym z błyskawicznych pytań i odpowiedzi. Z rozmowy opublikowanej przez kanał MinnMax dowiemy się jednak kilku innych ciekawych rzeczy. Oto część z nich:
- kamera FPP przełączy się na TPP głównie w trakcie skoków, wspinaczki i bardziej wymagających akrobacji
- twórcy nie nazywają gry immersive-simem, choć zapożycza elementy z tego gatunku
- bicz protagonisty nie będzie się wydłużał wraz z postępami w historii
- przez niemal całą grę będziemy mieli dostęp do rewolwera. Skorzystamy też z broni przeciwników
- pojawi się możliwość dostosowania poziomu trudności sekwencji akcji i łamigłówek
- w grze zabraknie trybu fotograficznego
- Indiana będzie mógł zmieniać strój w niemal każdym momencie gry
- pojawią się starcia z bossami
- akcja gry rozgrywa się na przestrzenii kilku tygodni
- do zwiedzonych już lokacji będziemy mogli wrócić
- w grze zabraknie systemu upiększania kapelusza
Warto też wspomnieć, że w przyszłym roku tytuł otrzyma rozszerzenie fabularne, które - jak zdradzili twórcy - zostanie odpowiednio wkomponowane w fabułę „podstawki”. Nie wiadomo jednak, czy będzie sequelem, czy może po prostu jakąś poboczną przygodą.
Premiera Indiana Jones i Wielki Krąg odbędzie się już 9 grudnia na PC i konsolach Xbox Series X/S. Wiosną przyszłego roku gra ukaże się na PS5.