Injustice 2 - Aquaman: ciosy, ataki, kombosy
Król oceanów.
Arthur Curry, czyli Aquaman - król Atlantydy, który często nie lubi, gdy zwykli Ziemianie wplątują go i jego poddanych w kłopoty na powierzchni. Czasem nie ma jednak wyjścia i musi stanąć do walki, także osobiście.
Aquaman to jeden z założycieli Ligi Sprawiedliwości. Dzierży potężny trójząb i jest telepatą potrafiącym wpływać na umysły morskich zwierząt i wydawać im rozkazy.
To również jeden z wojowników, których można śmiało polecić początkującym. Dobry zasięg, niezłe obrażenia i porządny główny atak specjalny sprawiają, że łatwo go opanować na arenie.
Ataki specjalne
Aquaman dysponuje jednym z najlepszych ataków specjalnych w zwarciu, ale może też zastosować sztuczki zadające obrażenia na odległość. Jest uniwersalnym wojownikiem, który poradzi sobie w różnych sytuacjach.
Poniżej wymienimy najważniejsze ciosy specjalne władcy Atlantydy, ale najpierw wyjaśnienie skrótów:
- 1, 2, 3, 4 - atak lekki, średni, mocny i moc postaci
- F - przód
- B - tył
- D - dół
- J - skok
- MB - spalenie wskaźnika
- XX - anulowanie (12 XX DB2 oznacza, że atak DB2 należy wprowadzić jak najszybciej po ciosach 1 i 2, by skrócić ostatnią animację)
Dźgnięcia trójzębem: DF1. Wspominany wyżej najlepszy atak Aquamana, świetny do zakończenia serii ciosów. Zadaje najwięcej tzw. chip-damage, czyli obrażeń ignorujących blok. Spalenie wskaźnika wydłuża serię ciosów.
Zagarnięcie trójzębem: DB1. Aquaman uderza swoją bronią od spodu ku górze. Spalenie wskaźnika sprawia, że po uderzeniu wróg przerzucany jest nad Aquamanem.
Rzut trójzębem: DF2. Niezły i zadający spore obrażenia atak dystansowy. Minusem jest jednak fakt, że pocisk leci dosyć wolno. Nie można go też wzmocnić spaleniem wskaźnika.
Atak macki: DB2. Aquaman wzywa pomoc z morskich głębin - ośmiornica atakuje wroga macką, podbijając go do góry. Spalenie wskaźnika sprawia, że macka ściąga też przeciwnika z powrotem w dół, uderzając nim o ziemię.
Tarcza wodna: DD3. Bohater aktywuje tarczę ochronną utrzymującą się przez chwilę, o ile przytrzymamy przycisk 3. Tarczę można zdetonować spaleniem wskaźnika, a wróg zostanie odrzucony.
Kombosy
Włączając menu w grze znajdziecie różne serie ciosów, które możecie przenieść na ekran. Tutaj wypiszemy kombosy składające się z różnych serii i ataków specjalnych.
B12 XX DF1
B2, B12 XX Super
F13, 22 XX Super (w rogu)
D2, B123 XX DB2/BF2
B3, B2U3, B123 XX DB2
DB2 MB (z daleka), DB2
J3, B123 XX BF2
J3, 22 XX DB2 MB, B3, J2, F2
B123 XX DB2 MB, B3, J3, F2 1+3 (rzut)
B3, B2U3, 22 XX DB2 MB, podejdź, 22 XX DB2
Powrót do spisu treści: Injustice 2 - poradnik i najlepsze porady
Następnie: Injustice 2 - Green Lantern: ciosy, ataki, kombosy
Jak zawsze, warto przypomnieć o trybie sparingu - to tam najlepiej uczyć się kombosów, szczególnie że ich wykonywanie może z początku wydawać się nieco trudne.
Wszyscy dostęni wojownicy dysponują nie tylko innymi zestawami ciosów i ataków, ale też innym zasięgiem i prędkością. Dlatego poświęcenie czasu na trening jest bardzo ważne.