Skip to main content

Injustice 2 - Aquaman: ciosy, ataki, kombosy

Król oceanów.

Arthur Curry, czyli Aquaman - król Atlantydy, który często nie lubi, gdy zwykli Ziemianie wplątują go i jego poddanych w kłopoty na powierzchni. Czasem nie ma jednak wyjścia i musi stanąć do walki, także osobiście.

Aquaman to jeden z założycieli Ligi Sprawiedliwości. Dzierży potężny trójząb i jest telepatą potrafiącym wpływać na umysły morskich zwierząt i wydawać im rozkazy.

To również jeden z wojowników, których można śmiało polecić początkującym. Dobry zasięg, niezłe obrażenia i porządny główny atak specjalny sprawiają, że łatwo go opanować na arenie.


Ataki specjalne

Aquaman dysponuje jednym z najlepszych ataków specjalnych w zwarciu, ale może też zastosować sztuczki zadające obrażenia na odległość. Jest uniwersalnym wojownikiem, który poradzi sobie w różnych sytuacjach.

Poniżej wymienimy najważniejsze ciosy specjalne władcy Atlantydy, ale najpierw wyjaśnienie skrótów:

  • 1, 2, 3, 4 - atak lekki, średni, mocny i moc postaci
  • F - przód
  • B - tył
  • D - dół
  • J - skok
  • MB - spalenie wskaźnika
  • XX - anulowanie (12 XX DB2 oznacza, że atak DB2 należy wprowadzić jak najszybciej po ciosach 1 i 2, by skrócić ostatnią animację)

Dźgnięcia trójzębem: DF1. Wspominany wyżej najlepszy atak Aquamana, świetny do zakończenia serii ciosów. Zadaje najwięcej tzw. chip-damage, czyli obrażeń ignorujących blok. Spalenie wskaźnika wydłuża serię ciosów.

Zagarnięcie trójzębem: DB1. Aquaman uderza swoją bronią od spodu ku górze. Spalenie wskaźnika sprawia, że po uderzeniu wróg przerzucany jest nad Aquamanem.

Rzut trójzębem: DF2. Niezły i zadający spore obrażenia atak dystansowy. Minusem jest jednak fakt, że pocisk leci dosyć wolno. Nie można go też wzmocnić spaleniem wskaźnika.

Atak macki: DB2. Aquaman wzywa pomoc z morskich głębin - ośmiornica atakuje wroga macką, podbijając go do góry. Spalenie wskaźnika sprawia, że macka ściąga też przeciwnika z powrotem w dół, uderzając nim o ziemię.

Tarcza wodna: DD3. Bohater aktywuje tarczę ochronną utrzymującą się przez chwilę, o ile przytrzymamy przycisk 3. Tarczę można zdetonować spaleniem wskaźnika, a wróg zostanie odrzucony.


Kombosy

Włączając menu w grze znajdziecie różne serie ciosów, które możecie przenieść na ekran. Tutaj wypiszemy kombosy składające się z różnych serii i ataków specjalnych.

B12 XX DF1

B2, B12 XX Super

F13, 22 XX Super (w rogu)

D2, B123 XX DB2/BF2

B3, B2U3, B123 XX DB2

DB2 MB (z daleka), DB2

J3, B123 XX BF2

J3, 22 XX DB2 MB, B3, J2, F2

B123 XX DB2 MB, B3, J3, F2 1+3 (rzut)

B3, B2U3, 22 XX DB2 MB, podejdź, 22 XX DB2


Powrót do spisu treści: Injustice 2 - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Injustice 2 - Green Lantern: ciosy, ataki, kombosy


Jak zawsze, warto przypomnieć o trybie sparingu - to tam najlepiej uczyć się kombosów, szczególnie że ich wykonywanie może z początku wydawać się nieco trudne.

Wszyscy dostęni wojownicy dysponują nie tylko innymi zestawami ciosów i ataków, ale też innym zasięgiem i prędkością. Dlatego poświęcenie czasu na trening jest bardzo ważne.

Zobacz także