Skip to main content

Injustice 2 - Atrocitus: ciosy, ataki, kombosy

Jak grać, najważniejsze ruchy.

Atrocitus nie jest zbyt popularny i rozpoznawalny - to jeden z głównych wrogów Zielonej Latarni, pojawiający się też w niektórych komiksach o Strażnikach Galaktyki. Jest członkiem korpusu Czerwonych Latarni, a źródłem jego mocy jest złość i żądza zemsty.

W Injustice 2 to wojownik silny, ale też nieco wolniejszy od wielu innych postaci. Jest raczej dobrze zbalansowany, gdyż potrafi być niebezpieczny w zwarciu, ale ma też narzędzia pozwalające atakować wroga i przysuwać go ku sobie.


Ataki specjalne

Poniżej wymieniamy najważniejsze ataki specjalne Atrocitusa, ale przedtem przypominamy znaczenie wszystkich skrótów, z których korzystamy przy opisywaniu ciosów i kombosów:

  • 1, 2, 3, 4 - atak lekki, średni, mocny i moc postaci
  • F - przód
  • B - tył
  • D - dół
  • J - skok
  • MB - spalenie wskaźnika
  • XX - anulowanie (12 XX DB2 oznacza, że atak DB2 należy wprowadzić jak najszybciej po ciosach 1 i 2, by skrócić ostatnią animację)

Szarża w furii: BF1. Atrocitus rozpoczyna potężną serię ciosów. Spalenie wskaźnika w trakcie serii sprawia, że przewracamy wroga na ziemię i atakujemy trzema dodatkowymi ciosami.

Krwawy wir: DB1. Bohater tworzy unoszący się w górę wir, który podnosi wroga i zadaje mu obrażenia. Spalenie wskaźnika powoduje przytrzymanie wroga w powietrzu.

Napalmowy rzyg: BF2. Atak z bliska, zadaje obrażenia w czasie. Spalenie wskaźnika zwiększa nieco zasięg oraz obrażenia początkowe. DF2 to podobny atak do góry, pod kątem.

Wysysanie życia: DB3. Atrocitus wysysa przez kilka sekund zdrowie z przeciwnika, o ile znajduje się blisko wroga.

Moc postaci to przywołanie pomocnika lewitującego obok postaci. Wciskając klawisz mocy z przyciskami kierunkowymi przywołany kot może wykonywać różne ataki.


Kombosy

Poniżej wymieniamy podstawowe, najważniejsze kombosy Atrocitusa, od najłatwiejszych do trudniejszych. Pamiętajcie, by spróbować eksperymentować z seriami ciosów i odkrywać nowe kombinacje.

111 XX BF1

F123 XX BF1

J3, 111 XX BF1

D2, 111 XX BF1

B3, J3, 111 XX Super

B3, J3, 111 XX BF1

223, DB1, 4, B23 XX BF1

B23 XX DB1, 4, B23 XX DB1, 4, B23 XX DF1

F223 XX DB1, 4, 3 XX DB1, 4, 3 XX DF1

F223 XX DB1 MB, B3, J3, 22 XX BF1

B23 XX DB1, 4, B23 XX DB1 MB, B3, J3 XX BF1

B3, J3, B23 XX DB1, 4, B23 XX DB1 MB, J3 XX BF1

D2, J3 XX BF1 (anti-air)

D2, J2, 22 XX BF1 (anti-air)

D2 XX DF2, D1, 111 XX BF1 (w rogu)


Powrót do spisu treści: Injustice 2 - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Injustice 2 - Cyborg: ciosy, ataki, kombosy


Jak zawsze, warto przypomnieć o trybie sparingu - to tam najlepiej uczyć się kombosów, szczególnie że ich wykonywanie może z początku wydawać się nieco trudne.

Wszyscy dostępni w grze wojownicy dysponują nie tylko innymi zestawami ciosów i ataków, ale też innym zasięgiem i prędkością. Dlatego poświęcenie czasu na trening jest bardzo ważne.

Zobacz także