Skip to main content

Injustice 2 - Blue Beetle: ciosy, ataki, kombosy

Wszystko o postaci.

Blue Beetle - Jaime Reyes - to nowa postać w serii Injustice. Dysponujący potężną mocą dzięki starożytnemu artefaktowi, bohater pomaga Batmanowi w zwalczeniu reżimu Supermana i walce z najeźdźcami z kosmosu.

To raczej zbalansowany wojownik, a jednocześnie szybki - dysponuje jednym z najlepszych doskoków i odskoków (FF lub BB) w grze. Może atakować na dystans, ale polega głównie na walce w zwarciu.


Ataki specjalne

Poniżej wymieniamy najważniejsze ataki specjalne Blue Bettle'a, ale przedtem przypominamy znaczenie wszystkich skrótów, z których korzystamy przy opisywaniu ciosów i kombosów:

  • 1, 2, 3, 4 - atak lekki, średni, mocny i moc postaci
  • F - przód
  • B - tył
  • D - dół
  • J - skok
  • MB - spalenie wskaźnika
  • XX - anulowanie (12 XX DB2 oznacza, że atak DB2 należy wprowadzić jak najszybciej po ciosach 1 i 2, by skrócić ostatnią animację)

Grad ostrzy: DF1. Seria uderzeń, która aktywuje się, jeżeli pierwsze uderzenie ostrzem trafi przeciwnika. Spalenie wskaźnika zamienia dodatkowe ciosy na chwyt ostrzem i przerzucenie wroga na drugą stronę.

Dziabnięcie ostrzem: DB1. Beetle chwyta wroga ostrzem, wzlatuje z nim do góry i rzuca na ziemię. Spalenie wskaźnika (gdy bohater jest w powietrzu) dodaje jeszcze strzał z działka na końcu.

Działko energetyczne: BF2. Podstawowy pocisk postaci, dosyć szybki. Spalenie wskaźnika wzmacnia siłę pocisku na tyle, że przewraca trafionego wroga.

Walnięcie tarczą: BF3. Szarża z uderzeniem na końcu. Ta sama kombinacja to atak z nadzianiem wroga na ostrze - możliwy do wykonania po aktywacji mocy.

Moc postaci aktywuje drugie ostrze bohatera. Z dwoma ostrzami Beetle nie może używać pocisków, ale jego ciosy mają nieco większy zasięg. Może też wykonać krótką serię 21, 1+3.


Kombosy

Poniżej wymieniamy podstawowe, najważniejsze kombosy Niebieskiego Skarabeusza, od najłatwiejszych do trudniejszych. Pamiętajcie, by spróbować eksperymentować z seriami ciosów i odkrywać nowe kombinacje.

21 XX DF1

B2 XX BF3

33 XX BF3

111 XX DF1

(4) B13 XX BF3

D2, F23, J2, F23 XX BF3

B3, J3, 111 XX BF3

111 XX DF1 MB 111 XX BF3

F23, J2, 3 DF1 MB 4, 111 XX BF3

DF1 MB 3, BF2 F23 XX BF3

21 XX DF1 MB 3 XX BF2, F23 XX BF3

F23, 33, 111 XX BF3 (w rogu)

B2 / 111 XX Super


Powrót do spisu treści: Injustice 2 - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Injustice 2 - Firestorm: ciosy, ataki, kombosy


Jak zawsze, warto przypomnieć o trybie sparingu - to tam najlepiej uczyć się kombosów, szczególnie że ich wykonywanie może z początku wydawać się nieco trudne.

Wszyscy dostępni w grze wojownicy dysponują nie tylko innymi zestawami ciosów i ataków, ale też innym zasięgiem i prędkością. Dlatego poświęcenie czasu na trening jest bardzo ważne.

Zobacz także