Injustice 2 - Captain Cold: ciosy, ataki, kombosy
Jak grać, wskazówki.
Captain Cold to jeden z bardziej znanych przeciwników Flasha. Pojawia się w serialu stacji CW o super-szybkim bohaterze. Nie posiada żadnych mocy, ale dysponuje potężnym działkiem lodowym.
Cold jest dosyć trudną do opanowania postacią, ponieważ większość jego ciosów ma dosyć krótki zasięg. Kombinacje też nie należą do najłatwiejszych, ale postać ma odpowiednio dużo narzędzi na każdą okazję.
Ataki specjalne
Poniżej wymieniamy najważniejsze ataki specjalne kapitana Colda, ale przedtem przypominamy znaczenie wszystkich skrótów, z których korzystamy przy opisywaniu ciosów i kombosów:
- 1, 2, 3, 4 - atak lekki, średni, mocny i moc postaci
- F - przód
- B - tył
- D - dół
- J - skok
- MB - spalenie wskaźnika
- XX - anulowanie (12 XX DB2 oznacza, że atak DB2 należy wprowadzić jak najszybciej po ciosach 1 i 2, by skrócić ostatnią animację)
Lodowy podmuch: BF1. Podstawowy pocisk bohatera. Spalenie wskaźnika aktywuje dodatkowy lodowy pocisk.
Zgonosopel: DF2. Na planszę spada duży sopel zadający obrażenia wrogowi. Spalenie wskaźnika zastępuje sopel większą bryłą lodu. Wciskając po kombinacji B lub F zmieniamy odległość.
Ściana: DB2. Cold tworzy lodową ścianę, która blokuje pociski i zadaje obrażenia wrogowi, jeżeli jest blisko. Spaleniem wskaźnika możemy kopnąć ścianę, by poleciała na oddalonego wroga.
Wielki mróz: DB3. Zadaje drobne obrażenia i sprawia, że wróg przez chwilę nie stoi stabilnie. Spalenie wskaźnika dodaje efekt zamrożenia wroga. Działa tylko z bliska.
Pole mrozu: DF3. Tworzy pole chłodu, zadające stałe obrażenia. Spalenie wskaźnika dodaje efekt zamrożenia.
Moc postaci to naładowywanie energii wyrzutni lodu, po czym możemy wciskać B1 lub F1, by aktywować inne efekty.
Kombosy
Poniżej wymieniamy podstawowe, najważniejsze kombosy Colda, od najłatwiejszych do trudniejszych. Pamiętajcie, by spróbować eksperymentować z seriami ciosów i odkrywać nowe kombinacje.
21 XX DB2
122 XX BF1
F23 XX BF1
B232 XX DB2
D2, B23, B232 XX BF1
B3, J3, B23, F23 XX DB2
B3, J3, B23, F23 XX Super
B232 XX DB3 MB, FF, B3, J2, B232
B232 XX DB3 MB, FF, B3, J3, F233
F23 XX DB3 MB, F, B3, J3, B23, F23 XX BF1
21, BB MB, J2, B23, F23 XX DB2
122 XX DB3 MB, F3, B232 XX BF1
Powrót do spisu treści: Injustice 2 - poradnik i najlepsze porady
Jak zawsze, warto przypomnieć o trybie sparingu - to tam najlepiej uczyć się kombosów, szczególnie że ich wykonywanie może z początku wydawać się nieco trudne.
Wszyscy dostępni w grze wojownicy dysponują nie tylko innymi zestawami ciosów i ataków, ale też innym zasięgiem i prędkością. Dlatego poświęcenie czasu na trening jest bardzo ważne.