Skip to main content

Injustice 2 - Dr. Fate: ciosy, ataki, kombosy

Najważniejsze wskazówki.

Doktor Fate - Kent Nelson - to potężny czarnoksiężnik i agent grupy Władców Porządku. Jego strój stworzony jest przez starożytnego Nabu, który przez hełm stale może pełnić rolę przewodnika i mentora Fate'a.

Styl rozgrywki tej postaci przydziela ją do kategorii zonerów. Dr. Fate specjalizuje się w odpychaniu wrogów i trzymaniu ich na dystans po wykonaniu niezbędnych kombosów.


Ataki specjalne

Poniżej wymieniamy najważniejsze ataki specjalne Dr. Fate'a, ale przedtem przypominamy znaczenie wszystkich skrótów, z których korzystamy przy opisywaniu ciosów i kombosów:

  • 1, 2, 3, 4 - atak lekki, średni, mocny i moc postaci
  • F - przód
  • B - tył
  • D - dół
  • J - skok
  • MB - spalenie wskaźnika
  • XX - anulowanie (12 XX DB2 oznacza, że atak DB2 należy wprowadzić jak najszybciej po ciosach 1 i 2, by skrócić ostatnią animację)

Pocisk Amon-Ra: DF1. Podstawowy pocisk Fate'a, dosyć szybki. Dzięki spaleniu wskaźnika bohater strzela trzema pociskami pod rząd.

Kula przenosząca: DB1. Wolniejszy i większy pocisk. Spalenie wskaźnika wykonujemy w tym przypadku komendą DB Spalenie, a kula zatrzymuje się w miejscu.

Glif Ozyrysa: DB2. Fate tworzy przed sobą wielki magiczny glif, który wybucha i odrzuca wroga. Przy spaleniu wskaźnika obrażenia i odległość odrzucenia się zwiększają.

Tchnienie życia: DF2. Bohater tworzy pole, które go leczy, gdy w nim stanie. Moc specjalna zmienia działanie tego ataku tak, że zadaje obrażenia oponentowi.

Zaklęcie osądu: DB3. Tworzy małe glify lewitujące przy postaci, które można następnie zrzucić na wroga wciskając DF3. Najlepiej atakować trzema glifami, wtedy otrzymujemy najlepszy efekt.

Blokada Shariduma: DD3. Uniemożliwia wrogom korzystanie z elementów otoczenia na krótki czas.

Moc specjalna Fate'a modyfikuje i wzmacnia działanie wymienionych wyżej ataków.


Kombosy

Poniżej wymieniamy podstawowe, najważniejsze kombosy Fate'a, od najłatwiejszych do trudniejszych. Pamiętajcie, by spróbować eksperymentować z seriami ciosów i odkrywać nowe kombinacje.

B2, 2113

B2, B2, F2 XX DB2

B2, F2U3 XX Super

J3, 11, F2 XX DB2

J3, 11, 2113

F2U3, F2U3, FF, F2 XX DB2

D2, F2U3, DASH, F2 XX DB2

B3, J3, 11, F2 XX DB2

F2 XX 4 XX DB2 MB, B3, J3, 11, F2 XX DB2

D2, J2, 11, F2 XX DB2 (anti-air)

J3, 11, F2 XX DB2 (anti-air)

F2 XX DB2, 112 XX DB2 (w rogu)

112, D1 XX DB2 (w rogu)


Powrót do spisu treści: Injustice 2 - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Injustice 2 - Kobieta Kot: ciosy, ataki, kombosy


Jak zawsze, warto przypomnieć o trybie sparingu - to tam najlepiej uczyć się kombosów, szczególnie że ich wykonywanie może z początku wydawać się nieco trudne.

Wszyscy dostępni w grze wojownicy dysponują nie tylko innymi zestawami ciosów i ataków, ale też innym zasięgiem i prędkością. Dlatego poświęcenie czasu na trening jest bardzo ważne.

Zobacz także